Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

28 Oktober 2009

Luahan Hati...Hanya aku je yang faham...

Hidup ni tak selalunya indah...
Kadang kala di landa gelora...gelora yang amat kuat dan tidak dapat ditahan....
Hati orang tak siapa yang tahu.Hati kita sendiri pun susah kita nak tafsir dan fahami apalagi hati orang lain ...
Dugaan datang tanpa henti....
Kita sentiasa kena hadapi dugaan itu...
Ia datang dengan pelbagai cara...
Kita tak duga bila ia akan datang dan bila ia akan berakhir....
Kenapa ini yang perlu aku tempuhi......
Walaupun cahaya datang dalam hidup ku...tapi cahaya itu tak akan selalu bersinar....
Apa yang perlu aku lakukan untuk mempertahankan cahaya itu supaya ia tidak gelap....
Aku buntu....aku buntu sekarang ni....
Semua yang berlaku aku kena tanggung sendiri...
Tak guna kalau aku kongsi dengan sesiapa pun kerana tiada siapa yang memahami....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang