Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

06 November 2009

Batuk yang teruk dan tekak yang sangat gatal

Kasihani la kat saya ni yang sedang menanggung penderitaan yang amat sangat.
Saya mengalami sakit tekak dan batuk dan selsema dan nak migrain dan lemah badan dan rasa mcm nak mati.....
Isk..isk..isk.. dah la saya tinggal dengan anak saya yang baru 2 bulan setengah je kat umah. Takde sape nak jaga saya masa saya sakit...
Dah seminggu saya mengalami sakit ini. Mula2 kena selsema.Sekarang ni selsema dah baik dah tinggal batuk je...
Malam tadi saya tak boleh tido kerana asyik batuk je. Makin makan ubat makin teruk pulak...
Mula2 g klinik. Ubat sampai dah abis batuk tak ilang jugak. Pastu g farmasi beli ubat pun tak jalan juga.
Saya harap ari ni saya boleh sihat semula. Anda semua tolongla doakan saya cepat sihat...
Hari ni suami saya balik... Hooreeeee....
Leh la manja2.....

Adiossss

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang