Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

21 September 2010

Tak Suke tak suke...

;(   nagis....

isk..isk..isk... aku rasa nak nagis je bila tau kena g kursus 1-7 oktober ni.....
Dahla jauh...kat terengganu pulak tu... macam mana la aku nak g nnt....
Aku baru kena mangku 3P,  terus kena g kursus ni...
tak suka...tak suka...

Rasa macam nak buat2 sakit je.. hehehhehe...boleh ke buat mcm tu...
Aktivitinya pulak ceramah je... Mesti bosan giler...
Kenapa dia buat waktu2 aku baru mula memangku kerja orang!!!!!
Buatla masa penyelia yang sepatutnya ada tu masih bekerja....

Lagi satu, dah la takde geng... penyelia2 perhubungan bukannya aku kenal sangat... aduh...lagi la bosan giler..
Tapi nasibla kak ina segamat ada. Kat sana nnt aku dengan dia je la....
Tension!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ni sesi meluahkan perasaan...sesiapa yang baca entry sila jangan kecoh2....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang