Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

09 Jun 2014

Keseronokkan dia....

Lama x update... mcm xde apa nk cerita... walaupun sebenarnya byk cerita...
Apa yg xpatut dicerita kan kita diam je la... yg mana boleh kongsi, aku kongsikan....

Hari sabtu lepas bw haikal g main2 kat one segamat... tu jela tempat yg ada tempat mainan kanak-kanak...
Si kecik tu bukan main suka lg dpt main... masa first time dgn kakak dia.. yg kedua kali ni dia sorang2 je..
Kakak dia g melaka ikut atok dia.. haikal sorang2 pun jadi... ada dia kisah... aku jela yg teman dia..
Tu pun aku biarkan je dia bebas.... dia jatuh ke tergolek ke aku tgkkan je... biar dia tau rasa sakit tu dari kecik..
Ada rakam yg dia main2 tu.. aku upload kat youtube... dh lama tak mengupload kat youtube sekali try2 boleh pulak...

Haikal pun tau bosan agaknya duk rumah je... dia dh pandai nk ajak jalan..
Jadi... setiap hujung minggu kalau ibu free ibu bawa la adik jalan ye... sian dia...

Marila tgk gambar dia bermain2...










Pandai kan dia main sendiri... tp tu la.. semua benda nk masuk mulut....
Suka bola warna warni tu.. cantik2 kaler dia... kat gmbr nmpk berseri2 pulak...

ok la... tu je nk cerita.... bye





Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang