Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

03 Februari 2010

GAMBO TIME....

Ok tiba masa update gambo.... saksikanlaaaaaaa
Saksikan gambo terbaru SERI QASEH NAZIRAH N GENG

yang ni kawan aku. Nama dia Safuraa. Anak dia bernama Muhammad Ashraf. Anak dia berumur 3 bulan. Beza 2 bulan dengan qaseh. Aku selalu lepak kat umah dia bila anto budak ngaji. Kadang-kadang aku bawa qaseh. Tapi biasanya aku g sorang sbb budak ngaji malam,takut nak bawa qaseh.

qaseh suka betul dgn gear ayah dia kat keta kancil. Sebeso tidak gearnya. qaseh ingat tu aiskrim kot... Dia asyik nak menjilat jeee...

pose senget dari qaseh yg berpakaian seksi....hehehehe...Suka buat muka kesian....


gambar ni masa kat padang depan upwell kat Segamat. Sebelum jalan-jalan kat sini ibu dgn ayah g makan kat kedai belakang tu....Suka makan mee hong kong kat kedai tu....

Ayah kena paksa senyum dengan ibu... Kalau tak ayah suka buat muka serius bila ibu nak snap gambo... Ni la contoh bila ayah buat muka serius. Ibu tak suka tau...
Ala tomel-tomel anak ibu....

Sekarang ni qaseh suka nak berpusing-pusing... Nak niarap tak lepas sbb bontot berat huhu...

masa ni ibu dah siap nak g meting kat JB. Masa ni baru kol 6.30 pagi tau... Ibu dah cantik-cantik nk tinggalkan qaseh... Qaseh sedap je tido lagi walaupun aku dah dukung dia ke hulu hilir....

Senyum je qaseh ni....

Apa cengang2??Babab kang...hehehehe

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang