Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

06 Oktober 2010

tak sabar nak balik...

Lambatnya nak tunggu esok.... Tahap kerinduan terhadap qaseh tak dapat dibendung lagi...
Malam tadi boleh pulak mimpi kan dia... Dalam mimpi tu pipi dia tembam.....
Erm....bila nak sampai rumah nie.....

Hari ni ari ke 6 kat setiu terengganu.... Hari ni juga aku g klinik sbb mcm nak kena bekok.....berdenyut2 rasanya....Masa aku g klinik pulak kena buat pembentangan kumpulan... so, aku tak dapat la join...
tapi yang penting aku dah tolong kumpulak aku untuk menyiapkan tugasan....
Tugasan individu tak buat lagi nie... Kena buat Rancangan Perniagaan (RP) la pulak..
Dah la aku tak pernah buat....esk kena hantar....lalalalala....

Nanti sambung lagi la...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang