Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

10 Mac 2011

banyak gambar qaseh....

Hari nie nak letak gambar qaseh je banyak2....
ni semua gambar dalam nset lama....
opps...terkantoi pulak ada nset baru...hehehhe

Alang2 dah terkantoi tu cite la sikit.....
Semalam kan...kita kan... dapat nset baru....
Colour pink lagi....hehehehe...
lama tunggu tu....
Tapi takpe..... sabar kan membawa berkat....
tu yang akhirnya dapat tu.....

Ok sekarang kita teruskan dengan mengupload gambar qaseh banyak2.....

masa ni tgh main2 kat taman sebelah rumah... walaupun taman tu sebelah rumah tapi aku jarang2 sekali bawa qaseh g main kat situ...hehehe..malas...

qaseh suka main gelongsor.... tapi penat la nak melayan dia.... dia nak naik turun sendiri... tapi bahaya la kalau biarkan... so, aku la yang kena dukung bawa naik...pastu tunggu kat bawah tu pulak masa dia nak turun...

kalau selalu layan dia main kat taman tu mesti aku boleh kurus punye...
tapi aku sayang la kat lemak2 kau dalam badan nie....hehehe....

masa nie qaseh dah penat la nie... tu yang muka masam je tu....
yang sorang lagi tu anak kawan aku... Irfan nama dia.... aku bawa qaseh pun sbb kawan aku la...
kalau tak harus duk umah je....

ni hari lain pulak.... maklumla ye.. gambar bercampur aduk....
ni gambar lama nie.... aku tak ingat la bila gambar ni diambil.... asal aku nmpk comel je aku upload...


 hahahaha... ni tak boleh tahan nie..... muka stim....
masa nak tido...pun gambar lama gak...


masa ni kat umah mokde... ayah baru balik keje qaseh dah sibuk nak duduk kat ayah.... budak manja la katakan....


ayah dia mmg suka melayan anak dara dia nie.... sbb tu la manja.... ibu tukang marah...
tapi qaseh sebenarnya lebih rapat dengan ibu....


ni muka mengoda.... ada sesiapa nak ngurat.....hehehhee

ni pun gambar lama...rasanya ni masa ibu baru balik dari kursus kat terengganu... sbb bantal upin ipin tu aku beli kat terengganu... tak tahu nak belikan anak ape kat sana...beli bantal je la...

rambut tuncet.... rambut ciput tapi tetap nak ikat.... dia diam je bila orang ikat rambut dia... tapi lepas tu tak lama la...dia tarik getahnya...

qaseh dengan basikal/kereta yang mak adik belikan.... basikal ni dapat masa hari jadi qaseh yang pertama...
bila naik je basikal ni dia asyik nak panjat je.... pastu nnt benda tu terbalik...dah melalak pulak....
tapi sekarang dah ada basikal pink....

yang ni bukan qaseh eh... ni budak taska kat depan pej aku... budak nie hensem...hehehehe....
boleh tak kalau kenen2 kan dengan qaeh....
tapi boleh tahan gak lasak dia ni... budak umur2 macam ni mmg tgh lasak kan....


Sekian saje..... disebabkan gambar dah banyak maka ceritanya kurang la ye....
Selamat menonton gambar....hehehhe...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang