Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

01 Mac 2011

Boring kan bila blog takde gambar...

Aku bukan tak nak letak gambar, tapi masalahnya tempat transfer gambar aku tu hilang...
mana ntah perginya... erm nak beli yang baru pun tak terbeli2 lagi....

Hari ni kan opis sunyi je... aku pun tak banyak cakap hari nie... duk depan laptop je...
aku berdua je dengan nurul.. opis aku mmg tak ramai orang tu yang tak meriah tu...
Rindu pulak masa pilihanraya ari tu.... masa tu pej ni mmg ramai sangat orang, sampai tak termuat-muat...
Tapi tu semua dah berlalu dah.. kejap je masa berlalu...

Hari rasa boring sangat....
Kat fesbuk pun tak tau nak update ape... tu yang tetiba je tulis2 kat sini tu....
Kalau kat fesbuk kan tulis sikit2 je...kan sini leh tulis panjang2 sambil menghilangkan rasa boring...

Aku puasa hari nie... matlamatnya untuk menganti puasa yang lepas dan matlamat utama nak kecilkan badan... hehehe... saje je taknak sebut kurus sbb takut tak kurus2 pulak nnt...malu lak kang...
puasa tahun lepas aku puasa penuh... dasyat kan... yela...tak uzur sebulan boleh la puasa penuh kan...
Yang aku nak ganti ni puasa 2 tahun lepas...sebulan tak puasa sbb bersalin kan qaseh.... sape suruh bersalin bulan puasa ek....hahahaha....


kelako pulak bila tengok balik gambar qaseh botak...

hehehhe...nampak hidung je kembang....
lepas ni dia takkan botak lagi....

 Kejap je kan dah 1 tahun 6 bulan... rindu nak tengok qaseh tembam macam dulu2...
Sekarang dia lasak sangat.... asyik nak lepas je... semua nak buat sendiri.... makan pun nak sendiri sampai berterabur je... nasib ayah dia rajin bersihkan....

Bila tengok gambar ni macam dah besar sangat je qaseh...
berpeluh2 main...

suka tengok gambar nie....
comel sangat...


gambar2 ni dah ada kat entry yang sebelum nie... saje je letak lagi....
Bila la qaseh nak dapat adik ek..opss...hehehehe...

Tahun nie ramai kawan2 yang kawen dan ramai yang dah bersalin....
Bila tgk baby rasa geram je.... Best bau baby kan.....

Erm.... ok la... ntah apa2 la yang aku citer...konon nak luahkan rasa sebab tempat transfer gambar dah hilang, tapi dah cite lain pulak... bab mengarut2 nie serah je kat aku...hehehe...

k... take care semua...
miss u all....




Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang