Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

25 Februari 2011

Barang online dari Shopink Kak Jemah

Aku kan...sebenarnya kan...tak reti nak beli2 online ni tau....
Yela, aku ni bukannya ada maybank2u nak transfer2 duit ni kan....
Tapi ada 1 hari tu aku ada la tengok2 barang online nie.....
Aku tak tau sangat website2 shoping online, tapi kerana aku mmg setiap hari buka kak jemah punya blog
so, tertengok la sekali blog shopink dia... mula2 aku buat tak layan je dgn blog shopink tu tapi bila dah terbuka dan tengok2 ape yg ada, aku rasa nak beli perfume lak....
Walhal kan blog tu kan jual tudung je kan... bila tgk ada perfume terus rasa nak beli....
Beli sampai 2 pulak tu.....

Tapi yang sedihnya kan salah satu perfume tu tumpah masa ianya sampai ke tangan aku...
Mula2 ingatkan pecah ke, tapi rupa2nya tutup dia tak kuat kot.....

Dahla masa POS Laju sampai kat rumah time kitaog tengah menunggu kedatangan Perdana Menteri ke rumah... Dasyat tak???hahahaha...

I tak tipu tau....
Nampak tak buktinya....
Nak gambar sebelah PM tak berkesempatan sbb ramai sangat orang...

  
Saje tunjuk rajin depan orang2 berpangkat kan...
hehehhe...aku tgh tuang air masa nie...
tuan rumah la katakan....

Yang ambil perfume tu abang aku....dia pegang sambil bau2 benda kat dalam....
Dia tanya ape benda kat dalam tu... minyak wangi ke sbb baunya semerbak...
Kotaknya pun dah basah dah... bila pegang tangan terus wangi giler...


beginila rupanya...mmg tak merasa langsung sbb terus kering wangiannya tu.
Tapi takpe...kena la redha...ahakkss...
nasib baik yang lagi satu tu selamat.... sbb yang satu lagi tu akak aku punye....
kalau dia punye yang jadi mcm tu aku yang serba salah.....
Tapi kan...kak jemah nie mmg baik tau....
lepas ptg tu aku terus call kak jemah n bgtau la hal ni....
so, dia kata akan ganti yang baru.... aku pun ok je la.....
Eh, aku beli barang nie kat fesbuk je tau.....
sbb aku nie jarang2 bukak email.... takut aku tak perasan kalau dia balas email aku ke kan...
kalau fesbuk kan mmg hari2 bukak.....

Dipendekkan cerita kak jemah call balik dia kata minyak wangi yang aku nak tu dah takde lagi dah...
dia mintak aku pilih yang lain atau dia pulang balik duit.....
Lecehla nak pulang2 balik duit nie kan so aku kata nnt aku pilih yang lain....
Tapi masa tu aku takde masa nak pilih2 sbb masa tu tgh sibuk dengan pilihanraya kecil kat sini....
sape yang ikuti cerita politik tau la kan....
Jadinya aku ambil masa la nak pilih yang lain....

Masa kat bilik gerakan, time tak banyak keje tu kan aku menyempatla bukak blog kak jemah nie.. nak tengok la minyak wangi ape lagi yang boleh dipilih, tapi dek kerana dah tertengok tudung2 yang cantik2 tu aku terbekenan pulak.... aku mmg suka tudung owning thai silk...so aku tanya kak jemah lagi boleh tak tukar dari perfume kepada tudung...dia kata boleh....
Huhaaa.... suka la kan... sbb perfume pun kalau nak pilih bukannya boleh bau2 dulu kan...mana la aku tau bau mana yang wangi...

Dengan itu aku pun order 2 tudung yang berharga RM35 + RM 25 = 60
+ lagi dengan duit pos 6.00 = 66.00

Perfume yang aku beli dulu RM55.00 je....

Aku tanya kak jemah bape lagi kena tambah duit, nnt aku bank in lagi....
Ko tau dia kata ape.... "tak pela... tak payah tambah, akak belanja je yang lebih tu sbg tanda sory pasal perfume" (gitula lebih kurang) hehehe...dia bukan kata...dia mesej...sbb kitaorg main mesej2 je...
so sweet kan... baik kan dia...


 Aku tak tau pun bila dia pos, tapi nasib baik tudung ni sampai awal... Kalau tak mmg tak sampai la sbb kat tempat aku kat kena banjir... 2 hari lepas barang sampai banjir pun berlaku....


 Nanti korang akan dapat kad comel nie.... kad ni aku simpan kat dalam beg duit tau...

ni cara dia bungkus tudung....
tak kemut2 pun....



Bila pakai terus boleh g jalan...lalalalala.....
tak payah nak gosok2....



manis je muka org yang pakai tudung kak jemah nie tau...
saje nak perasan sikit...hehehe..
muka tgh berkilat tu kan...
masa ni aku baru balik dari buat program puteri..nak pilihanraya la katakan...
tu yang baju warna pink tu...
dengan tak mandi lagi terus aku try tudung tu dulu....
terus posing2 sendiri...
hahahaha...xcited beb....


Kan aku kata aku beli 2 kan...dua2 warna biru sbb aku mmg takde lagi tudung warna biru ni....
satu kosong satu corak.... yang kosong tu masa cuba aku tak amik gambar la pulak...

so, ape tunggu lagi.... korang boleh jenguk ke blog shopink kak jemah dan pilih la mana2 tudung yang korang berkenan...gerenti puas hati.... dan perkhidmatannya pun bagus....
cepat dan mesra alam... suara kak jemah lembut je...  hikhik....
Thanks kak JEMAH..... nnt kita beli lagi ye....

Kalau korang nak tau kisah2 harian kak jemah g ke blog viruspadu dia... klik sini

2 ulasan:

viruspadu berkata...

hahaha ending dia ahkak suka

"suara kak jemah lembut je"

terima kasih tau :)

zureen berkata...

sama2 kak....
mmg suara akak lembut....
dengar suara je dah tau orgnya mesti baik punye..hehehehe...

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang