Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

06 Februari 2011

FACEBOOK AKAN DIBERHENTIKAN???

Eh kawan-kawan.... betul ke facebook akan stop ha???
Aku dengar2 orang kata mcm tu....
Kalau la betul, tak best la kan...
Kat facebook tu la dapat jumpa balik kawan2 lama...
Kalau stop terputusla hubungan kita dengan member2 yang jauh...
Korang setuju ke kalau facebook tutup???

Walaupun aku ada blog tapi tak sama dengan fb....
Kat FB kita leh berhubung terus... Kat blog ni korang just baca je cerita merepek aku kan...
Dah la tak bagi komen pun...hikhikhik...
Aku pun tak tau la sape je yang baca blog aku nie....
Thanks la yee.....

Entry nie cuma nak tanye pendapat korang je pasal fb....
Jap lagi aku update entry baru k....
bye....:p

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang