Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

02 Februari 2011

Kenduri Arwah....

Sepanjang aku tak update blog ni sebenarnya banyak benda yang aku nak kongsikan dengan korang semua... Tapi aku tahu yang korang memahami kerja aku... disebabkan pilihanraya kecil aku bz sangat...
kerja tak tentu masa, anak terbiar je... nasib la mak uda dia yang jaga....
Gambar2 yang aku nak tunjukkan nie adalah gambar masa kenduri arwah YB Datuk Sulaiman. Rasanya masa tahlil nie... Hari yang keberapa aku tak ingat la pulak..  Gambar yang kat atas tu nmpk kitaorang senyum2, boleh pulak posing2 tu  bukan bermakna kitaorg suka dengan apa yang berlaku ye... Kami semua cuba nak menghappykan diri....

 Ni semua tetamu2 wanita yang hadir... Yang wanita duk kat dalam rumah...
 Ni pulak kat luar...semua lelaki.... aku main curik2 je ambil gambar..

 gambar ni sebenarnya sebelum orang ramai datang rumah...mcm mana gambar ni boleh duk bawah ek?hehehe...
Uda dengan anak2 dia sembahyang magrib dan isyak berjemaah. qaseh sibuk je duduk kat riba orang.

 terpejam pulak mata qaseh.... dia mmg suka dekat orang lelaki.... so, tak pelik la dia boleh duduk kat atas riba sesiapa saje....
 mereka semua baru lepas solat berjemaah...

 yana dengan qaseh....
And last photo kami duduk di luar menanti ketibaab orang masjid... serba ungu.......

Sebenarnya aku masih tak percaya yang abg uda aku dah takde lagi... tapi tu la hakikatnya...
Sekarang ni pun kita semua dah tau dah sipa yang mengantikan tempatnya sebagai ADUN Tenang...
Sayu hati bila orang asyik menyebut2 DUN Tenang sbb bagi aku DUN Tenang nie serasi dengan YB Datuk Sulaiman.... Al-fatihah untuk allahyarham....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang