Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

06 Februari 2011

Kenangan Terindah bersama Yang Berhormat2

assalamualaikum..........

Hai kawan2.....

Tak tau la kenapa aku suka sangat panggil kawan2....
Ok la kan.. biar ramai kawan jgn ramai musuh... hekhekhek...(gelak pun dah lain macam)

Aku saje je nak nunjuk bagitau korang bahawasenya aku dapat berjumpa dan bergambar dengan Datuk2, YB-YB dan menteri2.... Hehehehe...

Al-maklumla, kat tempat aku nie kan buat pilihanraya kecil, so femesla kejap....
Korang caya tak? sape yang ada jenguk kat facebook aku mesti dah nampak bukti kan...hahahha...

Meh aku kasi tunjuk lagi kat blog pulak....

 Ni yang pertama aku jumpa... Menteri Besar Johor.. Meting sama-sama beb.....


 Lepas dah meting tu dia nak datang rumah pulak... Kelam kabut aku balik nak kemas2 rumah...hehehhe
boleh caya ke? perasan je aku nie kan... Dia g rumah akak aku la... aku kan sentiasa menemani akak aku, so, i follow.....

 MB mestila melawat rumah arwah kan... Tu akak aku tunjuk gambar lama... Suka MB dapat imbas balik kenangan2 lama.... gambar banyak tapi aku pilih la ye...

 Agak2 diorg semua tengok ape kat atas tu????
hahaha... tengok gambar la... baut suspen je kan... Siap semua lak dongak atas tu....



 Yang kedua ni pulak gambar Menteri Aku... Menteri KKLW....
Datuk Shafie Apdal.... Masa ni KEMAS ada buat Majlis Geran Perkapita.. Beliau yang rasmikan...
Soryla aku tak edit gambo, so nmpk sgt jelas muka kameramen tu....dia nak glamour jugak.....hikhikhik...

 dapat ambil gambar celah2 pun jadila kan... sekurang2nya aku ada bukti jumpa dia depan2....

 Yang tak bestnya aku tak dapat nak bergambar dengan dia... hehehhe... ramai sangat orang....
Datuk shafie ada datang rumah uda juga tapi masa tu aku bz so, tak dapat nak menemankan dia jumpa uda, eh salah...tak dapat temankan uda jumpa dia...hehehhe...perasan lagi...

Yang ketiga ni pulak Tan Sri Isa Samad
Beliau adalah pengerusi Felda yang baru....
Disebabkan kat DUN Tenang nie ada 3 Felda, so dia kenala turun bg mengenali rakyat FELDA...
cewah....ye ye je aku nie kan...
belasah je la....

Bila menteri2 datang mesti ramai yang ikut....
Yang lain2 tu semua pengikut2nya la tu....
Tan Sri singgah rumah sekejap je....

Tak kisah la kan dia datang kejap ke lama ke....
Yang penting dia DATANG kankankan.....
Tan Sri ni kan nmpk muda je....

 So, tak heran la dia dapat isteri muda...hehehehe...
Yang perempuan tu la wife dia....
Puan Sri Bibi.....
Tu je aku tau nama dia....
Nama penuh tak hafal la.....
Masa nie diorg dah nak balik dah....
Laju je tau.....
Tapi sempatla bersalam-salaman.....



next.... tayang muka dulu eh...
ye la, kat atas tadi kan mana ada muka aku...hikhikhik...
jgn mare..........

 nmpk tak muka aku macam mana...
tu muka eksited tu....
nmpk tak kat hujung tu sape.??
ala...yang pakai baju biru tuu....
korang saje je kan buat2 tak kenal...
Datuk Seri Hishamuddin la....
hikhikhik....


 nmpk tak dengan jelas??
kalau tak nmpk meh aku tolong korekkan biji mata tu....hehehe...
yang kat sebelah dia tu wife dia...aku tak tau nama dia sape...
kalau aku kata namanya  Datin Seri Zuriani dah tentu2 la korang tak percaya kan....

 Walaupun gambar blur tetap nmpk masukkan juga....
pedulik ape....

 korang bayangkan je la yg dia tgh borak dengan aku eh....
muka aku dengan akak aku lebih kurang je....

 masa ni ada baca2 doa untuk arwah....
semoga rohnya ditempatkan bersama orang2 beriman...amin...

 selain pakwe aku Datuk Seri Hishamudin, ada 3 orang YB lagi bersamanya...
baju merah tu Datuk Mohad Aziz...Ahli Parlimen Sri Gading, Yang sebelah dia Datuk Abdul Aziz... PUTERA.. yang hujung merangkap org yg baca doa, aku tak tau nama dia... Dia YB juga tu...


 Datuk Seri dah nak berangkat pulang... siap salin baju dulu....
beria-ia aku gosokkan baju dia.... gurau je...


 masa ni aku happy sangat... kembang2 jadinya...
dia boleh ajak aku bergambar....
tapi dek kerana malu, aku ajak la yg lain bergambar sekali...
segan la nak gambar berdua je dgn dia....
nnt gosip tau....

 Untuk pengetahuan kami bergambar 3 kali banyak kali... tapi aku bg tunjuk 2 gambar je dah...

 punyela minat.... sampai dia nak pakai kasut pun aku stay klik2 kamera lagi...

ehem...ehem... yang ni mmg ada yang jeles....
Hattan penyanyi tu siap datang nak jumpa aku...
tapi aku tak layan pun sbb datuk seri ada kan...
mestila layan datuk seri dulu...
ape la hattan nie.. salah time la...
dia tgh sedih tu sbb aku buat tak layan dia...
utk menggembirakan hati dia aku amikla gambar dia jugak...
barula dia nak senyum.........
Ok la kawan2.... setakat nie je dulu.... Ada ramai lagi menteri yang datang... yang paling speacial Perdana Menteri pun ada tau.....
Entry yang tu lain kali ye... ni pun aku rasa dah panjang nie.... siap bersambung update dari malam tadi....
korang senyum2 la dulu ye... bnyk sangat cerita rekaan dalam etnry nie...
tapi korang kan pandai2 kan.... tak mudah tertipu....

Ok...bye... tatatititutu......



Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang