Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

03 Mei 2011

Happy Anniversary ke 3....

Semalam adalah ulang tahun pernikahan aku yang ke 3... hari ni ulang tahun persandingan... hikhikhik... hari persandingan pun nak sambut ulang tahun...poyo je kan... Yela...ada orang tarikh nikah dengan sanding dia kan jarak jauh... mana yang nikah gantung tu kan nak kena ingat 2 tarikh yang berlainan kan... mcm aku semuanya selang sehari... Nikah 2 Mei, sanding belah perempuan 3 Mei, sanding belah lelaki 4 Mei... Senang nak ingat kan....

Hari juga merupakan hari pertama qaseh masuk TASKA....
Banyak sangat hari yang perlu di ingat kan...
Sebab tu la kena catat semuanya.. kalau tak mesti lupa punye....
Alhamdulillah qaseh ok je... Dia tak menangis pun... Tapi bila nampak ibu dia mula la dia nak ikut ibu dia.. tu yang payah tu bila sekolah anak depan dengan pejabat mak...hahahaha....


Aku banyak sangat keje minggu nie..   jadi tak boleh nak cite panjang2...
Nanti ada time aku tulis lagi ye.. siap bagi gambo lagi....


Sebelum mengakhiri penulisan aku nak wish
HAPPY ANNIVERSARY YANG KE 3 UTK DIRI SENDIRI DAN SUAMI...
Hehehehe...malu je wish kat diri sendiri kan....
Takpela... janji hari yang bermakna ni akan diingat sampai bila2....

SEMOGA IKATAN PERKAHWINAN KAMI AKAN BERKEKALAN HINGGA KE AKHIR HAYAT...
Doakan untuk kami ye....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang