Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

27 Julai 2011

Degupan jantung pertama

Kandunganku dah 18 minggu dah... Semalam pergi cek perut... Patutnya scan sekali tapi doktor takde pulak... So, cek perut dengan nurse jela..... Semalam la first time dengar degupan jantung baby... Sebelum ni aku kan tak rasa apa kan... Mcm tak ngadung je... Tapi bila dah dengar jantung baby tu baru rasa confiden yang mmg ada baby dalam perut.... hikhikhik...mcm la baru pertama kali mengandung ek.... Bukan apa, lupa dah mcm mana rasa mengandung dulu... mcm dah lama pulak zaman tu berlalu....

Masa g klinik semalam pun nurse2 tegur muka aku teruk... Menyampah la... Semua orang akan tanye pasal muka aku nie... Aku malas nak jawab tau... Lepas tu diaorg kata mesti baby boy dalam perut... Ha... yang tu aku suka...

Selain tegur pasal muka, ramai juga yang kata aku mengandung kali ni nampak kurus... Huhuhu... yang tu pun aku suka jugak... Kurus tu mmg suka tapi kalau kurus tapi muka tak cantik nak buat apa kan....ermmm...

Time ngandung la berat susah nak naik... Dulu masa tak ngandung kejap2 berat naik... apa da.... Kalau nurse tak marah takpe jugak... Ni nanti bila berat turun nurse mesti marah punye.. Lagi pun takut ada apa2 jadi kat baby pulak kan....

Apa2 pun harap2 semuanya selamat dan baby sentiasa sihat dalam perut ibu nie... Nanti sampai masa untuk keluar baby kena keluar tau, jgn susahkan ibu....hehehehe... cakap dengan baby pulak....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang