Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

14 November 2011

cerita hari isnin....

Selamat pagi semua....

Hari nie hari Isnin... Hari isnin adalah satu hari yang ramai orang tak suka termasukla aku...hehehehe...
Sbb hari isninkan hari permulaan keje...bila dah cuti 2 hari rasa malas nak g keje kan... Pastu hari isnin ni rasa lambat sangat masanya.... Lambat sangat nak sampai pukul 5. Korang ada rasa macam tu tak???

Untuk hari ni aku teramatla bosan sbb aku sorang2 je kat opis... Yang lain semua pergi PWTC ada sambutan 50 tahun KEMAS. Pastutnya aku kena g jugak tapi sbb pergi sana kena pakai baju yang disediakan aku tak dapatla nak g kerana baju tu aku tak muat....hah....gelakla....gelakla..... Yela perut aku kan dah kedepan, bila pakai dah mcm sarung nangka dah..... Baik aku duk opis ni diam2....

Untuk bulan ni banyak program yang perlu dihandle lagi.... Bermula dari hari khamis ni sampai la ke hujung bulan nie... Harap2 aku laratla nak buat semua yang dirancang. Yang paling best aku ada buat pertandingan futsal yang KEMAS tak pernah buat... Sementara ada dapat bajet ni kan apa kata kita cuba buat... Kalau dapat sambutan kita juga yang rasa puas.... Tak bestla asyik buat program yang sama je kan....

Untuk bulan ni aku buat DUN Tenang punya... Biasa kan Belia dengan Pemuda je yang buat kali nie biar nama KEMAS pulak disebut2....huhuhu.... berangan lebih nie......
Rancangnya nak buat 26.11 nie... Harap2 takde apa2 halangan la....

Kalau sesiapa yang berminat nak join leh la sertainya pada 26hb ni ye...hari sabtu.... Jom la memeriahkan program yang julung2 kali aku nak buat nie...huhuhuhu....xcited pulak....

Tiba-tiba cite pasal pertandingan futsal pulak....hahahahaa.....

Okla korang... out dulu.......




Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang