Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

14 November 2011

Konvokesyen KEMAS 2011

Hari konvokesyen kemas ni berlangsung pada hari Sabtu lepas (12.11.2011)
Aku kena jadi penyambut tetamu...hehehehe...apa orang suruh,kita buat je la.....
Oleh kerana kena jadi penyambut tetamu maka kena la datang awal.... kol 8.30pagi dah kena ada kat dewan felda tenang tu..... Qaseh aku tak bawa sbb dia masih lena tidur dengan ayah dia... Lagipun kalau bawa dia puas pulak nak mengejar dia 1 dewan tu nanti.....Qaseh pun tak terlibat... kalau dia ada buat persembahan ke harusla aku bawa dia kan.... Mybe tahun depan la....



Gambar pertama mestila gambar aku...hehehehe... aku dengan nurul dan anak dia.... Anak dia diam je jadi takde masalahla dia bawa anak kan.... Dia pun penyambut tetamu mcm aku gak.....

Dah lama tak bergambar mcm nie...
Dewan ni penuh sesak.... Yela semua ibu bapa datang nak tengok anak dia konvo kan....

 Si adam ni tak suka aku sebenarnya tapi dia suka tgk aku... aku pun tak fahamla kenapa...

 Bila ajak amik gambar dia nak pulak.... Oleh kerana amik gambar sendiri, maka nmpk muka je la ye...
Biasanya amik gambar mcm ni dengan qaseh je...kali ni dengan anak orang pulak...hehehehe.....

Persembahan pertama adalah persembahan budak2 TASKA berboria.... Ni yang aku nak tgk sangat nie... Walaupun anak aku tak join tapi rasa mcm terharu sangat tgk budak2 ni pandai nyanyi..... Kat umah qaseh selalu nyanyi lagu boria ni.... Tapi dengan pelat2 dia la....

 Ni gambar budak2 TABIKA buat persembahan Gerakrama. Comel2 semuanya....

 Pastu ada pertandingan pakaian beragam..... 15 peserta semuanya... Mcm2 kerenah budak2 kan.... Ada yang baju dah cantik tp tak reti nak bergaya... Duk diam je kat pentas tu.... Ada yang baju biasa je tapi gaya dia cantik.... Pandai la pengadil nak mengadilinya.....


 Semua peserta yang masukbertanding..... Yang menang kan budak yang pakai baju thailand tu.... kedua dari kanan.....sebelah pakaian bollywood.


 Dah abis semua persembahan tunggu perasmi pulak sampai.... Perasminya YB Parlimen Labis. Datuk CHua Tee Yong. Boleh pulak dia sampai lambat.... berpeluh menunggu.....

 Budak2 kompang pun letih tunggu dia sampai.... Sehingga kan masa dia mula nak kompang tu bunyi beduk tu kuat sangat sampai terperanjat semua orang..... Dengan aku2 sekali terkejut.... rasa nak gugur jantung....
Tu tanda marah tu kot.......hehehehe....

 YB bersalaman dengan budak2 yang pegang bunga mangga....

 Dipendekkan cerita lepas ucapan2 semua terus ke penyampian hadiah utk kanak2 cemerlang dan penyampaian sijil.... Aku tak amik banyak gambar.....

 Orang yang sampaikan sijil pun pakai jubah jugak.....

Lepas abis semua acara terakhir adalah makan.... Masa ni hujan lebat sangat.... Abis je penyampian terus hujan lebat... Khemah mkn tu pun aku tgk mcm nak terbang dah.... Takut beb......

Alhamdulillah la semuanya berjalan dengan lancar cuma hujan tu je kita tak boleh nak duga.....
Apa2 pun konvo ni selesai dengan jayanya......



Itu sahaja laporan saya............. hehehehe.....



1 ulasan:

che mastura berkata...

kesian anak saye..ari last sekolah dia tak pergi..rupenye ari ahad 20hb 11 tu ade penyampaian sijil cikgu pon takde tepon bgtau..klu tak boleh la ambil gambar mase dia ambil sijil..gambar konvo dah siap..hehe

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang