Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

30 Disember 2011

gambar baby izz

Sebelum ni cerita pasal pengalaman bersalin je tanpa ada gambar langsung... Yela,syok2 cite sampai lupa nak upload gambar... ok..kali ni bagi gambar je pulak... sambil tu ada la cite2 sikit.... gambar2 ni aku dah masukkan kat Facebook dah... Jom la layan.....


Gambar pertama ni masa kat level room lagi... setengah jam selepas baby lahir. Dia baru je dibersihkan dan diazankan..... Muka dia mcm disapukan bedak..aku siap tanya nurse, mmg pakaikan bedak ke, nurse kata takdela... kat sini mmg tak pakai bedak pun... ooooo anak aku mmg putih mcm ibu dia...hikhikhik....


Mula2 nak bg susu baby mmg tak reti nak hisap lagi... Jadi dia mmg lum menyusu lagi la masa ni...
Dia asyik ingat nak tido je...

Baby tgh mengerutkan muka dia... Dia rasa lain mc  kot... biasa duk dalam perut aman je... Kat sini bising nya...org pulak sibuk angkat2 dia....

Tido itu mmg menyeronokkan......

Nampak lain2 je muka dia kan.....

Seperti biasa gambar mmg tunggang langgang sikit.... Ambik mana dapat je....
Qaseh dgn ayah dia ketika melawat ibu kat hospital... qaseh panggil baby dia boiboiboy....

Bersama mokde.... Kalau mokde takde sunyila ibu tanpa kehadiran mereka semua....

Kami sekeluarga.... Rasa dah lengkap dah keluarga aku.... Lepas ni kalau tak yah bersalin lagi boleh x???hehehehe

Aku suka tgk gambar ni... nmpk comel sangat hero ibu ni......
Gambar ni jadi wallpaper fon ibu....

Mata mcm mata qaseh dulu...melebar je...

Ni masa baby kena tahan wad 12 sbb kuning. Dia kena duk bawah lampu sbb tu la kena pakai cermin mata nie.... Kesian sangat tgk dia....

Dia kena meniarap je... Merah2 badan dia... mula2 tgk aku menagis... Aku kena ulang alik dari wad 10 ke wad 12 ni utk tgk dia dan bagi dia susu.... Bila tgk budak lain menagis aku teringatkan dia masa aku takde... Macam manala keadaan dia.. Kat wad ni ibu takleh tido sama dengan baby... Baby duk sendirian... Nurse2 yg jaga... tu pun bila budak nagis baru dia jenguk,...


Muka baby izz masa tgh nagis...hehehehe...kelakarla...


Gambar ni amik guna kamera pulak....tu yg terang semacam... yg atas2 tadi semua guna talipon... so, gambar tak berapa nak cantik sangat la ye...


Qaseh dengan Cica bergambar dengan hamper yg besar yg diberi oleh budak2 pej JPAM...
Semua ada dalam tu.... terima kasih banyak2....

Ibu dengan dua anak kesayanganku.... Dah 2 dah anak aku.... Lepas ni rehat lama sikit....

Lambatnya nak abis pantang..... boring seh.....

Baby izz yang suka sangat tido....

Lihatla betapa keciknya budak nie... kaki pun kering je.... Takpe..lepas ni susu banyak2, cepatla besar nnt ye nak....

Ibu boring duk dalam bilik je..., G depan tgk tv dengan baby.... Bestkan.....


Eh, abis dah gambar??? Hehehehe... ada lagi tp lain kali la baru upload.... Sejak 2 menjak ni rasa  malas pulak nak update blog...huuhuhuhu..... Nanti ada cite best kita kongsikan lagi ye....
Rasanya sampai sini dulu la ye.....
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAA





Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang