Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

19 Jun 2012

Tak Sabar nak Tunggu esok...

Ye... saya tak sabar nak tgu esk sbb esok Hafiz genap 6 bulan... Nak esok dah boleh bg dia makan...
Ada orang dah bg baby diorg makan awal kan tp aku ikut peraturan betul2... Takut beb kalau jadi apa2...
Perut budak ni tak sama mcm perut kita... Perut diorg kecik je... Skrg ni hafiz pun dah kuat menyusu...mungkin dia tak puas susu sbb dia dah patut boleh makan kan... Ok..esk ibu bagi makan ye...

Oh ye..mesti ada yg pelik nape aku panggil Hafiz.. aku lum cite lagi ye...hehehehe..
Baby Izz dah tukar nama sbb masa dia sakit tu aku dah jual dia..ikut petua orang dulu2.. kata nya kalau nak budak sakit jadi sihat baik jual dgn orang dan tukar nama.. bukan jual betul2 pun buat syarat je.. pastu org yg beli tu kena bagi nama baru... yang beli hafiz adalah akak aku... dia la yg bagi nama hafiz tu... alhamdulillah nama tu sesuai utk dia dan baby pun sihat sampai skrg.. Harap sgt lepas ni dia tak kan sakit2 lagi...

Tengok.... kan dah tercerita lain dah...

Sambung balik pada cite esk, esk aku ada meting kat pejabat...nnt mak tok la yg akan bg hafiz makan.. hehehehe...sejak akhir2 ni ibu mmg sibuk je.. sory la sayang...ibu dah takde cuti lagi dah...so, keje je la....

oklah..cite sikit2 je sudah... rasa lenguh pulak tangan ni taip lama2...hehehehe...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang