Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

08 Oktober 2012

Buat kad merah kat KK Labis

Hari ni aku buat kad sbb hari jumaat lps dah dapat panggil talipon suruh buat kad kan... Pergi la klinik pagi2 tadi seorang diri... Alhamdulillah semuanya dipermudahkan... nurse2 semua ucap tahniah bila tau aku mengandung.. Yela diorg semua tahu pasal kes arwah izz dulu..

Sampai2 amik kad baru, belum sempat tulis nama aku dh g kencing dulu sb aku dh tak tahan.. heheheh.. nasib org kat makmal tak kisah.. Siap amik darah utk tgk hb dan kencing manis,aku pun pergila ke bilik nurse.. Ukur tinggi berat semua dan tulisla nurse2 tu semua kat buku baru itu... Peh..nampaknya berat aku mmg naik2 je.. taknak turun langsung dh sekarang... Aduii aii...

Dah siap2 tulis,kena g amik darah sebyk 5 cc... nasib cucuknya sekali je.. Takut beb kena cucuk walaupun dulu mmg biasa kena cucuk ni... Lps amik darah g jumpa doc pulak... sbb kan tak tau tarikh last peroid so, kena scan dan amik appoiment utk jumpa doc pakar kat hospital segamat nnt..

Masuk2 bilik doc dia tanye la kenapa la apala.. aku ingat dia dh tau sekali byk tanye pulak.. nasib jugak ada surat yg doc haiza bg ari tu...aku tunjuk je surat tu terus doc kat situ paham.. Dia ckpla lepas ni aku perlu jumpa dgn Doc Arrivan.. nurse2 kata doc tu hensem.. rasanya mcm aku pernah nmpk la masa kat scn dulu.. Mmg hensemla.. India tp jenis yg cantik kulit putih punye org...hikhikhik...

Masa scan doc tak nmpk pun...suka mcm tu tau... buat aku suspen je.. dia kata bape kali cek, aku kata aku cek sendiri sekali je.. td dah cek lagi kat makmal tp org makmal xkata apa2 pun so kompom la mengandung kan... gelak je doc tu... Pastu dia panggil doc lagi sorang kat bilik sebelah, sampai 2 org doc nk tgk janin aku..hahahha.. belek2 punye belek diorg adala nmpk tapi kecik sgt lagi... Pastu aku tunjukla yg scan dari doc chandra, diorg tgk tu dia kata mcm mana kat sana boleh nmpk... Biasala,tmpat pakar mestila alat dia canggihkan.. Oleh itu, lagi 2 minggu aku kena g klinik lagi utk cek perut n scan...

Appoiment dgn doc pakar kat segamat kena tunggu nurse call bgtau... Oh lupa, 11hb ni aku kena minum air gula.. Semuanya cepat tau..gila r... xsuka betul kena minum air gula... dan tadi jugak aku kena cek gigi... nasib baik doc tgk lebih kurang je,pastu dia kata gigi aku ok... aku mmg fobia bab bab gigi ni... takut sgt... masa masuk bilik tu dia suh duduk kat kerusi dia tu pun dah nk menggigil badan ni...
Huh..semuanya dh selesai dah.. lepas ni ikut jela tarikh yang diberi... Takpela kena cek lebih sikit, semuanya demi utk anak kan... Aku harap sgt anak yg ni akan sihat sesihat sihatnya....

Hari juga uteh dengan kak cun buat kad... tapi diorg buat kat klinik IOI... Uteh pagi2 dah call ajak aku buat kat sana. Malas la nk g jauh2... lagipun maklumat aku semuanya ada kat labis kan... Bila aku dah siap semua td aku call kak cun, sekali diorg lum siap da... hahahahha.. diorg yg g dulu tp xsiap2 lagi... Nasib aku buat kat labis je...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang