Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

16 November 2012

Rindu padanya


Aku teramat rindukan dia... itu je yang mampu aku ungkapkan...

Hari rabu ari tu kan ada cite hindustan, Kuch kuch ho hai kan... Aku tengok sampai abis..
Awal2 tgk aku dah menangis dah bila time tina nak mati tu... Aku tinggal dengan qaseh je macam tu. Bila qaseh tgk ibu dia nagis dia pun ikut nagis gak... Kelakar tul la... Terus aku lap2 air mata pastu tanye dia kenapa dia nagis. Dia tak jawab pun.. Bila dah lama sikit dia cakap, tadi ibu sedih kan...

Apa la qaseh ni... hilang feel ibu nak sedih2 tgk hindustan tau... Bila tgk cite tu perasaan sedih tu sentiasa ada.. Bila anak tina kena bercerita tentang ibu dia pun aku leh nagis gak.. sensetif sangat la...

Cite tu abis kol 1.30 pagi kan... tahan mata ni nak tgk sampai abis. Yang lain dah tido dah.. aku tgkla sorang2.. Last cite bila time roh tina datang kat majlis kawen tu aku nagis gak.. boleh dikatakan setiap kali ada yg sedih je aku nagis...

Giler kan asyik nangis je tgk tv.. Part last tu aku teringatkan arwah izz.. Agak2nya ada tak izz balik rumah tgk ibu dia ek... Aku amik talipon tgk gambar2 izz.. aku rindu sgt kat dia.. Agak menyesal jugak sbb aku xbyk ragam aksi2 dia... aku hanya ada 3 rakaman je.. tu jela yg aku boleh tgk bila rindu kat dia.. Masih dia sihat aku takde rakam apa2 pun... Lagi pun masa tu aku sibuk dgn keje...

Malam tu aku menagis je lepaskan perasaan rindu aku... Aku ckp sorang2 kat talipon tu... Aku tahu tak elok buat mcm tu tp aku kena lepaskan perasaan tu... Sampaila aku tertido... Esk pagi bangun mata aku bengkak.. Mata pedih je... tula, padan muka kan.. sape suruh nagis beriya-iya sangat...

Mana mungkin aku boleh lupakan dia mcm tu je... aku yang mengandungkan dia, aku yang lahirkan dia... sakit yang aku tanggung hanya aku je yang rasa.. tp apakan daya ini semua kehendak dariNya... aku redha...

Alhamdulillah tuhan bagi aku peluang lagi utk mengandung dan melahirkan hambanya lagi... Aku sentiasa berdoa agar kandungan aku sentiasa sihat dan baby dalam kandungan akan sempurna dan sihat semuanya.. Harap2 dapat baby boy... rupa mcm arwah izz pun xpe... yang penting dia sihat...

Aku harap aku dapat sempurnakan amanah yang diberi olehNya dan dapat menjaga dengan baik sehingga dia dewasa.

Aku tak berdaya untuk mengulanginya lagi.. Cukup la hanya sekali...


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang