Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

07 Januari 2013

tukar wajah blog....

Mari kita tukar wajah blog sempena tahun baru 2013 ni... Heehehehehe...

Sesekali perlu ada perubahan kan... Tapi aku tak reti nak buat yang canggih2 punye.... Amik yang dah sedia ada je....

Hari ni kat opis kitaorg semua sibuk mengemas dan buat pengubahsuaian apa yang patut... Ni kerana akan ada penyelia baru nnt... suka aku bila bertambah penyelia.. kurang sikit beban aku nanti sbb aku byk memangku keje lain...

Disebabkan itu juga tiba2 terpikir nak tukar warna blog... biar sejuk je mata memandang....
Oklah... tak nak tulis byk2... Nanti ada mood lebih dan masa lebih aku merepek2 lagi kat sini...

Bye....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang