Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

07 Mei 2013

BEN 10 kemalangan hingga hilang kuasa.. :'(

Banyak benda nak cerita sampai tak sempat2 aku nk nak tulis...

Minggu lepas lan xcident kat bukit mambai. Kereta abis terbalik. Nasib lan tak apa2... Masa tu dia dalam perjalan balik dari bilik gerakan dia dari segamat la... Pukul 1.30 pagi.. Dia kata dia nmpk benda melintas betul2 kat depan keta dia sampai dia xsempat nak break n dia terus terpaut stereng n berpusing la keta tu... Alahai hantu ni pun nak menakutkan org pun patut2 la kan...

Kesian kat BEN 10 aku cedera parah... Lan call aku bgtau yg dia xcident, apa yg aku boleh buat sbb masa tu qaseh dh tido. ikutkan hati mmg aku nk je pergi sana tp kenangkan keadaan aku yg boyot ni mcm tak sesuai la pulak. Minta tolongla dengan kawan aku yg ada kat bilik gerakan lagi utk g tengokkan lan... Pastu lan call juga budak2 JPAM dia. Mlm tu juga tunda kereta ke bengkel sbb keta tak boleh gerak langsung. Nasib kawan aku tu ada member yg buka bengkel...

Lan ada luka sikit je pastu badan dia ada yg terseliuh... Dia kata kepala dia pening. Suh g hospital tak nak... Masa dia sampai rumah terkejut aku tgk baju dia byk tanah yg lekit2 tu.. dia kena kat tempat yg ada tanah.. Dah mcm apa dah... Tp alhamdulillah sgt dia tak apa2.. Kalau dia tercampak keluar dari kereta tak tau la mcm mana....

Baru teringat dia xcident mlm 30 april. Kira dh masuk 1 mei la sebab kol 1.30 pagi kan.. Dia sampai umah kol 3 lebih pagi.. aku tak senang duduk n baring kat rumah...

Walaupun baru lepas xcident tetap nk g keje juga. Dia kena masuk bilik gerakan petang, petang tu dia g la keje juga... aku pun g la keje jugak.. orang lain sedap cuti hari buruh kan...

Kereta mmg dh ada kat bengkel tp xleh nk buat apa2 dulu sbb lan tak buat report lagi... Nak buat report pun x sempat sbb esknya dia kena g johor pulak, pastu kena g palong pastu kena keje lagi kat bilik gerakan. Last2 hari ni baru dia cuti utk settelkan report dan g tgk ben 10 dia kat bengkel. Tak tau la apa cite sama ada boleh elokkan semula atau x...

Hisss.. susah aku bila keta tinggal 1 je... Tp nasib gak lepas ni aku bersalin... duk umah je kan.. Kalau x payah gak nak kena pinjam keta org... Lan g uruskan keta tu tgkla sama ada baiki atau pun lepas ni cari keta lain je... dh la keta tu tinggal setahun je abis bayar... syg pulak..




Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang