Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

23 Mei 2013

Nak Kurus !!!!!

Huh.... kali ni mmg betul2 berazam nak kuruskan badan la... dan skrg tgh berusaha jugak... sebelum ni berat balik asal je... tp dulu asal muat baju2 lama aku xkisah dh... tp kali ni aku nak kurus jugak....

Agak2 tercapai tak azam ni...huhuhu... dh la amik cuti 2 bulan je... aku pun xtau nape aku xnak amik cuti 3 bulan... boring kot lama2 duk umah... keje pun bukannya jauh sgt pun... yg penting jgn naik keje nnt kena kursus lak... aku x sanggup nak berjauhan dengan haikal.... sbb nnt breast bengkak sape nk tolong....

Kali ni aku mcm pikir 2-3 kali nk bf sepenuhnya ke x. skrg ni try bg air guna botol pun haikal xreti isap lagi.. takut nnt dia xnak isap puting botol tu pulak.... Mcm abg dia dulu, susah aku, dh naik keje tp izz tak reti isap botol, mcm2 jenis puting aku beli utk serasikan dengan mulut dia....huhuuhuhu...

Yang ni nak keje ajar awal2 isap botol ni.... aku malas la nk pam2 n perah2 susu... penat...!!!!
Tp tgkla kalau pintu hati ni terbukak utk bf sepenuhgnya aku akan usahakan la jugak....  Mungkin sbb kenangan dan pengalaman lalu tu yg buat aku serik... sbb dulu aku bf kan izz sepenuhnya dia sakit gak... Masa qaseh, aku campur susu ok je pulak... Ntahla, otak ni dah tak betul agaknya...

Apa2 pun aku buat apa yg termampu je... malas nk pikir byk2...


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang