Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

28 Jun 2013

Apa dah jadi!!!!!


Sekali tgk balik entry bergambar yg aku update guna fon tu tunggang langgang daa....
aku try nk edit ermm... hampeh... terus hilang semua gambar2 tu.... aku nk update balik guna laptop ni gambar ;ak takde... semua gambar dlm fon... nk transfer malas... ni aku cuma update gambar je guna fon pastu nnt aku edit la kat sini...

Haiyaaa satu keje lak kan.... dah la skrg ni nk buka lappy pun malas... lappy dibuka hanya utk qaseh tgk kartun je kat youtube.... hihihi.... guna handpn lagi senang kan.. sentiasa ada di tangan...

Skrg ni qaseh dh pandai main game kat hp aku... dh asyik berebut je dgn dia... aku nk main game dia pun nk main game gak... Siap ckp nk main game baru... Masa aku guna bb dulu manala pernah main game kat hp tu... ayah dia punya tab jela yg jadi mangsa... sekarang ni nmpknya aku lak mangsa dia... sabar jela.. Bila dia boring main game tgk kartun lak... senang kan jadi budak...

Lps ni rancang nk update pasal pengalaman bersalinkan haikal ni... sebelum terlupa detik2 manis tu kan... tp jgn mengharap sgt la ianya akan diupdate dgn cepat... sbb haikal ni asyik nk dipegang je, so susah sikit nk ngadap laptop ni lama2... ni pun sempat sbb dia tgh tido.. tu pun kejap ek ek bunyi dia...

Takpun agaknya dh naik keje nnt baru dpt update kot sbb mmg ngadap komputer jekan... Masa cuti ni kita ngadap anak je la ye.... ALa..aku cuti xlama pun.,. cuti tinggal 2 minggu je sbb aku amik cuti 2 bulan je....

Cuti bersalin aku ada balik lagi 3 bulan ngam2 utk sorang lagi anak tp ntah bila la nk beranak lagi... walaupun x sesusah mana bersalin tp ngenangkan nk mengandung 9 bln n berpantang tu yg bercinta tu.... huhuhuhu....

okla.. nnt kita cite panjang lg k.. ni dah kol 3 pg dah ni... esk anak nk sekolah... daaaa...


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang