Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

11 April 2014

RINDU......

Perasaan ini wujud bila kita keseorangan, kesepian, kehilangan dan bila berjauhan...
Perasaan ini sukar untuk diluahkan melalui kata kata...
Ianya datang dari hati... ianya tidak boleh dipaksa untuk datang dan tidak boleh dipaksa untuk pergi..

Rindu tidak hadir utk semua orang... ia hadir hanya untuk orang yang kita benar2 sayang je... biasanya orang yang kita rindu itu akan merasa rindu juga pada kita...

Kasih sayang yang tersemat antara kita la yang akan menghadirkan perasaan rindu tu...
Beruntungla siapa yang dapat menemui orang yang dirindui... dan bersabarla wahai hati sekiranya tidak dapat menatapi wajah insan yang dirindui....

Hanya dengan melalui doa saje la yang boleh menyampaikan rindu ini... semoga dikau tenang disana...
Semoga hati ini terus tabah dan bersabar dengan setiap ujianMu...
Setiap hamba akan diuji... berdoala agar ujian yang diberikan tidak melampaui batas kemampuan kita...

Sehingga kini... aku masih lagi terus diduga dan diuji... sehingga kini... aku masih lagi memerlukan kesabaran dan ketabahan yang tinggi untuk melalui liku liku kehidupan ini..

Dengan hadirnya dugaan ini, membuat aku lebih memahami erti kehidupan...
Membuat aku lebih mendekatkan diriku padaMu... membuat aku lebih rasa disayangi olehMu kerana setiap insan yang diduga adalah insan yang sering diperhatikan olehMu...

Semoga aku akan sentiasa dekat denganMu....
Hanya padaMu tempatku mengadu...
Hanya padaMu aku berserah.....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang