Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

16 April 2014

SAHABAT SELAMANYA.... tak kan terpisah


Dalam dunia ni selain daripada keluarga, sahabat atau kawan2 juga memainkan peranan penting dalam hidup kita. Kita xkan boleh hidup seorang diri... kita mesti kena ada kawan rapat yang boleh kita kongsi suka duka bersama. Tak tertanggung diri ini jika pendam semuanya sendiri.. 

Pada aku kawan sejati adalah kawan yang sentiasa bagi sokongan dan nasihat yang baik pada kita.. kalau kita nk dapat kawan yang baik kita juga kena jadi kawan yg baik kan... aku xcakapla aku ni baik ke tp alhamdulillah kawan2 yg aku ada semuanya yg berkualiti... hihihi...


masa cuci kereta pun sempat ambil gambar
Mereka berdua ni la kawan baik aku. Mereka la yg selalu menghiburkan aku... kami sentiasa bersama xkira waktu suka atau duka... mereka jugala kawan gaduh aku... kitaorg selalu gaduh tp xsimpan dalam hati pun.. Kalau gaduh tu cakap mmg lepas je la.. tapi masing2 faham dan lps tu elok balik...

Kitaorang kalau nk g memana mesti nk g sama2... kalau salah sorang xde macam xlengkap je...
Hari ni nurul xde kat ofis. Dia g meting kat Kota Tinggi.. Esk aku dengan nora pulak xde... ada meting kat JB. Kesian nurul tinggal sorang esk... hahahaha... kesian la sgt kan.. 

Setiap orang pasti ada sahabat baik.. Jadi, hargaila sahabat anda dan sayangila mereka seperti mana mereka menyayangi anda... ewahh... 

Oklah... sambung kerja.. esk ada pembentangan...






Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang