Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

27 April 2016

Baby dalam perut acah acah sakit dengan ibu...


2 hari lalu perut ni dh rasa sakit pukul 2 pagi gitu... Aku biar je dulu.. pastu dia hilang.. subuh rasa sakit lagi.. en suami dah bangun siap2 nk p kerja tp aku bgtau yg aku dah rasa sakit2.. so.. dia xjd la g kerja.. aku layankan je sakit tu.. selagi boleh tahan aku tahan... tp aku mmg rasa mcm sakit nk bersalin dh tu...

Haikal aku minta en suami siapkan dia utk g sekolah... biarla dia sekolah.. kalau nk g hosp pun senang nnt. Aku duk umah je... amik cuti...

Sakit kejap rasa kejap x.. tu biasala kan.. aku tgu smpi sakit yg xtertahan baru aku nk g hosp...
Aku baring je... asyik la tertido... konon nk g segamat, last2 smpi la time haikal balik sekolah baru g segamat... rasa sakit tu mcm hilang lak... bila naik keta nk ke segamat tu sakit tu datang balik. En. suami risau je. Dia tanye nk g hospital x? Aku kata apa2 g mkn dulu... hehehe... lapo beb...
Dia menggelabah sikit sbb first time bg dia kan... Aku ckp, mesti abg pelik sbb kalau tgk kat tv org nk bersalin kan meraung raung mcm apa kan.. tp dia tgk bini dia relax je time sakit.. Dia kata, dia tau bini dia kuat...huhuhuhu....

Aku dh stanby semua brg dlm keta.. kot kot sakit sgt nnt terus je ke hospital... Smpi segamat nk g mkn dulu sbb tghari xmkn.. mmg lapar giler la..

Seblm g mkn tu aku g amik qaseh dulu... 2 minggu dia xbalik umah ibu dia.. rindu la kt dia.. dpt bawa g mkn kejap pun jadilah.. Tekak ni rasa nk mkn shushi.. so...ke shushi king la kita...

Qaseh pun mmg dh biasa mkn kat situ dgn ayah dia... haikal dengan papa dia la yg baru mencuba mkn di situ.. nasib tekak diorg leh masuk makanan jepun tu...

Lps mkn hantar qaseh balik and aku g umah adik beradik... mula2 g umah abg ngah.. saje jumpa2 diorg sblm berpantang ni.. Tp abgngah xde.. dia keje... jumpa la anak2 buah dgn kakak ipar..
Pastu g umah uteh.. borak2 sikit smpi mlm baru balik...

Lepas mkn shushi tu perut aku mmg terus  x rasa sakit lg dh.. jdnya ayuh la kita balik rumah...
Sampai rumah pun ok je perut ni.. rasa bersalah lak x bersalin masa tu sbb en suami smpi cuti dibuatnya...

Agaknya baby nak mkn shushi kot.. dh dapat dia diam la... hehehehee

Semlm dan hari ni perut terus dh x rasa skit lagi dh.. aku pun xtaula bila baby nk keluar.. due 9.5 ni.. tp aku mengharapkan dia keluar awal sbb kalau smpi due x kuar jugak, kena masuk ubat...
Aku xnk rasa tu semua... hukhukhuk...

Harap2 baby lahir seblm tarikh due dia la... baby kan good girl kan... jgn sakitkan ibu lama2 ye nak...


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang