Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

10 Mei 2010

Salam pertemuan

Lamanya aku tak update blog ni...mcm baru kali pertama lak nak menulis...
Banyak cerita yg aku nak kongsikan tapi tak tau nak mula dengan yang mana dulu...

Setelah bermacam-macam program aku kena handle,akhirnya dapat juga aku siapkan semuanya seorang diri...huhuhu...syahdu je bunyi seorg diri tu kan...Takla sorang2...ada jugak la yg member2 bantu....tu pun sbb aku kena g kursus...
Hah...cite pasal kursus...aku kena g kursus seminggu kat Shah Alam...ni lagi syahdu tau..
Sebab selama seminggu aku kena tinggalkan qaseh...tak sangka semua tu dah berakhir dah...
Nama kursus yg aku kena g tu KURSUS ORIENTASI PENYELIA KEMAS. Kelakar tak dengan nama orientasi tu....dah 4 tahun keje baru nak buat kursus orientasi... Maklumla...KEMAS takde masa nak buat kursus utk kitaorg nie....

Kalu dah nama kursus orientasi...terukla kena buli kan... Dia kena kan kita cukup2... Takde masa langsung nak rehat... Dari subuh sampai ke tengah malam ada aktiviti...
Nasib aku ni TABAH orang nya...Boleh la aku harungi semua tu...kuang kuang kuang....
Banyak tau gambar aku ambik kat sana.. Kat sini aku tak letak gambo..Entry akan datang baru ada gambo ye..

Kalu nak cite pasal kursus tu mmg byk...byk sangat kenangan yg tak boleh dilupakan...
Tapi kat sini aku malas nak cite panjang...Bila ada gambo baru cite lagi...

Pasal program pulak..aku patutnya jaga DUN je..tapi disebabkan DUN lagi satu takde penyelianya,so aku kenala jaga jugak.Ini bersamaan aku jaga parlimen la kan...
Dalam unit aku..aku kena handle 7 program dalam satu parlimen.. Aku sorang pulak tu..program tu semua melibatkan orang kampung... Bukan senang tau nak takel hati org kampung...
Tapi alhamdulillah aku dapat jugak habiskan program aku tu...

Program peringkat parlimen,daerah semua dah selsesai...sekarang ni kena handle program peringkat negeri pulak...Untuk program hari potensi kanak-kanak TABIKA KEMAS peringkat negeri buat kat Segamat. Jadi kitaorang sibuk la kena uruskan persiapan tempat dan jamuan... Tempatnya kat UITM Segamat. Tu je la tempat yang sesuai... Tarikh 27 Mei 2010...Harap2 tiada perubahan lagi la...
Ini menunjukkan kerja aku mmg tak abis2...Tahun2 lepas tak sesibuk tahun ni la...
Abis je Potensi sambung pulak program Ikhtifal Kesenian Islam peringkat negeri... Yang ni nasib baik tak buat kat segamat jugak...Kalau tak boleh pengsan wo... Program ni buat kat Kota Tinggi... Tarikhnya 6.6.2010.Ha..cantik tak tarikh nie....

Kesimpulannya,aku tak taula bila aku punye keje nak abis utk tahun nie.... Takut nnt keluar pulak bajet lagi utk buat program....wawawawa..

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang