Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

19 Mac 2010

Comellll..........

Setelah menelek-nelek gambar yang ada kat laptop ni,aku ternampakla gambar nie...
Gambar ni pun dah lama terperam sbb tak perasan dah letak kat blog ke lum...
Bila cek balik,aku tak masukkan lagi gambar nie.... Dari biar tersimpan baik aku letak kat sini kan....
Erm... gambar ni adalah gambar ketika qaseh mendapat baju renang dari mokde... Baju ni dah pakai dah pun...dah siap buat entry masa dia pakai baju nie.... Tapi aku pedulik ape... Suka aku la....





Yang sebenarnya tujuan utama aku nak letak gambar2 ni bukan setakat nak tunjuk swiming sut qaseh...tapi nak tunjuk skaf pink yang comel tu..... Nmpk la ciri2 keperempuanan kan bila qaseh pakai skaf tu.... comellll jee... biasala..anak aku mmg comel....hehehehehe.....
Skaf ni pun mokde jugak yg belikan... semuala mokde belikan... Ibu terima jee...tq mokde....
Qaseh tak pakai baju sbb nak disarungkan dengan baju renang tu la... Benda2 baju ni mesti kena terus cuba....



Ha...kan dah siap... baju hijau skaf pink....boleh la... Padan padan padan....
Huh...kakak uun dgn abg aiman kushuk tgk qaseh....qaseh pun suka jeekk...

Tgh test nak berenang..... Agak2 macam ni ke gaya nak berenang?? Hahahaha...ibu tak pandai berenang..nnt suruh ayah yg ajar yee....ayah kan terror....


Bila penat meniarap qaseh terus baring je.... so,boleh la tgk rekaan baju tu dari belakang pulak...
Seksi giler... Kalau ibu yg pakai baju mcm tu, aje lari semua org....hahahahaha....



Ketika didukung oleh kakak yana.....




Muka mcm blur je.... Kenape mereka semua tgk aku ni??? Siap amik2 gambar pulak.....






gambar tambahan...ni masa kat opis....
Hari yang lain....bawa qaseh g opis... skaf dia ada kat dalam beg...
ape lagi..aku pun pakaikan dia skaf tu...
Ape lagi...semua kata "comelnya qaseh...." bila org puji2,aku pulak yg bangga....hehe..
Opps lupa... Yang mendukung qaseh adalah kak liza... dia lum kawen lagi...






Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang