Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

11 Mac 2010

cerita campur campur

Sebenarnya byk benda yg aku nak cerita...Tapi aku tak tau nak mula dengan yg mana dulu....
tapi kali ni aku campurkan je la semua cerita... Byk pulak gambo yg terbiar jeee. Daipada tersimpan dalam laptop ni baik aku letak kat blog kan kan kan.....
Ok.... mula mula cerita pasal qaseh suka main gigit gigit...
Sekarang ni dia tak boleh nmpk la kertas ke beg ke dan ape2 la yg boleh dicapai dan di masukkan dalam mulut. Nset aku pun dia nak gigit tau...
Agaknye gusi dia gatal kot...Nak tumbuh gigi....His...his...his... tu la perkembang anak aku sekarang nie...
Jom tgk gambo dia gigit kertas....



em...tgk la tu,beria ia dia mengigit kertas tu... bila kita ambik dia nagis...ha..bior kan dia mkn kertas..jimat duit beli makan

kertas tu pulak buka sebarang kertas..tu kad jemputan kawen..hehehe..soryla anak aku dah gigit r... sape ek yg kawe?lupa pulak
Seterusnya gambar qaseh masa kat umah mokde.. Masa ni aku dgn qaseh tido sana sbb uteh ada sekali... Qaseh sula le ramai org sbb kalau kat umah kan tinggal aku dengan dia je...


Suka...gambar ni diambil malam sebelum tido... Yang nmpk kaki pakai kain batik tu mokteh dia... Yang kaki lagi satu tu kaki mak dia..hehehehe


tak nak senyum pulak dia nie...


Gambar yg ni pulak diambil pagi sebelum kami bangun tido... kerana uteh tangkap gambo ni la aku terjaga... Asal tak cakap nak ambil gambo..leh tutup parut kat siku tu... Malu beb...

Nmpk sangat masa ni qaseh belum mandi lagi... Ala...Mikail pun tak mandi gak...
Saje dekat kan diorg nak tgk ape yg diorg akak buat...



Ha...sekali terus lekat la pulak...bercumbu cumbuan... Rosak...rosak...
Mula2 dahi dulu....


Lepas tu terus melekap kat mulut... Aduh.... Nasib kecik lagi...

Gambar ni terang lagi cantik kerana aku guna camera yg sebenar... Gambar yg kat atas tu semua guna phon...
qaseh dgn ibu mikail....suka mokteh peluk qaseh eh...


Sekarang mula la sesi mereka bergaduh pulak...



Pose dulu.... gambar2 ni tonggang langgang ... Malas nak atur betul2..leceh...
Hang tgk je la no....




Diam tak diam qaseh ni garang jugak... masa ni mikail nak gigit telinga qaseh tau...
Lepas gigit telinga dia gigit pipi pulak...Si qaseh menagis la.. Lepas tu qaseh berpusing dia tendangnya mikail... Ha ape lagi...melalak la budak tu....
Gengster tak qaseh nazirah...????




Gambar kat Pejabat pulak...
Hari ahad lepas aku,nurul dengan kak liza g opis kena siapkan kerja... Dah la takde overtime.. ermm.. takpela yg penting ikhlas.... Nurul suruh aku bawa qaseh..tapi dia tak bawa anak dia pun... masa nak ke pej tu qaseh nak tido... Tak pasal2 aku kena nyusukan qaseh kat pej.
Lepas tu ape lagi.... zzzzzzzzzzzzz la qaseh... geram je nurul tak dapat main dengan qaseh...hahahaha.....
posing la jugak walaupun qaseh tido... tu baru beralih tangan tu... tak daya nak pegang lama2...




Yang seterusnya qaseh kat umah mokde jugak... Masa ni kat umah mokde ada buat kenduri...
Masa ni aku tido sini jugak... Tak lepas nak balik....

Sesaje amik gambo dia... Makin comel anak aku kan...

ketawa pulak... Murah rezeki ........


Ala...gambar blur pulak....




Kalau tadi kat umah mokde... Yang ni kat umah sendiri pulak...
Tgk muka qaseh tido...

Sungguh lena si kecil ni tido di atas lengan ibunya....


Dari jarak yg lebih dekat pulak... Rapat sungguh mata dia...






Ok...itu saje utk kali ni.... tunggu la entry yg akan datang.....Sayonara.....







Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang