Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

19 Mac 2010

QASEH KENA CUCUK

Sebenarnya entry ni dah lama nak buat...tapi asyik terlupa jee...hehehhe...ye la..byk keje la katakan... Selama ni aku dok cite pasal berat qaseh,pasal qaseh kena injet tapi takde gambo kan...
Ha...kali ni amik ko...aku siap amik gambo tau masa misi nak cucuk qaseh.... guna camera phone je.. Siap silent mode dulu sbb takut bunyi pulak bila tangkap gambo tu... hehehehe...so, misi tu tak tau la yg aku amik gambo dia masa dia nak cucuk anak aku....


Malas cite banyak....jom tgk gambar dan keterangan2 yang akan aku jelaskan....



Ha....tu misi tgk nak masukkan ubat dalam tempat jarum tu..ala,aku tak tau la nama sainstifiknye... menakutkan... aku dah fobia dah bila kena cucuk nie sbb masa ngandung asyik cucuk cucuk cucuk....

Qaseh dah get ready nak kena cucuk... Sian dia.. Yang pegang dia adalah pengasuh dia..
Nape aku tak pegang??? Kalau aku pegang takde la gambo ni nanti....ada faham???

Dah dekat dah tu... masa ni qaseh diam je lagi... Yang tangan terangkat tu tangan misi lagi sorang... Konon2 nak agah2 qaseh supaya dia tak nagis...


Dah masuk dah.... Nmpknya jarum dah masuk ke dalam peha qaseh yang debab tu...
Huhuhu... masa masuk tu qaseh lek je lagi....



ha... Bila dia nak tarik jarum tu qaseh nagis beb....
Terkujat kejap....
Agaknya masa nak tarik jarum tu baru mula rasa sakit kot....
Gambar ni diambil masa qaseh berusia 5 bulan... Kira inject yang terakhirla...
Nnt bila dah setahun baru kena cucuk lagi....
Rasanya saya tak bgtau lagi berapa berat qaseh sekarang...
utk maklumat, berat qaseh 7.57kg masa last timbang...
Naik sikit je....Sekarang ni tak tau pulak berapa beratnya... Kenala tunggu bulan depan sbb qaseh pergi chek 2 bulan sekali kerana beratnya sentiasa naik...Kira takde masalahla...
Kalau ada masalah tiap2 bulan kena g....
Doakan qaseh sentiasa sehat yee... Ni pun qaseh baru je baik demam...
Sekarang ni asyik menagis jee....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang