Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

24 Februari 2012

Izz dah 2 bulan.... :-)

Hai semua...

Rasa mcm asyik xde masa je nak update blog nie... padahal sebenarnya banyak je masa sbb lum naik keje lagi kan... Nak tau x masa aku bnyk abis kat mana? haaa.. ni nak habaq ni.... Sekarang ni aku giler tido siang... Asal ada masa je aku tido...sbb malam aku selalu tido lambat... Paling lambat pukul 4 pagi... Anak kecik ni mcm2 ragam kan....

Sejak Izz dah 2 bulan ni ragam dia mmg lain mcm sikit... Siang dia baik je...tido memanjang... tapi bila malam, time ibu dia nak tido mula la dia berjaga... tak bagi la ibu dia nak melelapkan mata.... Sayangkan anak punye pasal, maka ibu berkorban la... hehehe..

Isnin ni izz akan ke klinik timbang n kena cucuk utk 2 bulan punye... Ibu pun kena cek juga sbb masa cek sebulan yg lepas hb ibu rendah... so, nurse suh mkn ubat vitamin dan cek lagi bulan ni sama ada hb tu naik ke x... Kalau x naik maka kena cek talesimea pulak... Aduh...harap xde apa2la... Aku kan bukan seorang yg rajin/ingat nak mkn ubat, jadinya ubat mmg xberapa mkn la...bila ingat barula telan... :-)

Berat Izz rasanya mmg naik lagi ni... Bila dukung dia dah rasa kesengalan tangan ni... Lagi2 bila mandikan dia... Dah tak larat rasanya... Nnt bila dah tau berat dia bape aku update ye.. :-).. doa2 la yg aku akan rajin update...hehehhee...

Layan gambar2 ni dulu eh... Budak botak yang comel... :-)


sukanya dia.... ala tomey...tomey...

senyum.... :-)


ketembaman mu terserlah....

muka sedih la pulak...

EEeeee tak malu....nampak tek tek iaa...

tidur dalam dakapan ibu...

termenung sambil memikirkan masa depan.. :-)


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang