Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

01 Julai 2010

ARTIS WEH.....!!!!!

dengan jihan miskin

dengan razali...


ada sesiapa jeles tak dengan gambar di atas????
hehehehehhe...
saje nak berlagak dapat bergambar dengan hero filem melayu....
poyo jek..hero la sangat......hahahaha



sebenarnya gambar2 nie dah lama berlapuk dah...tapi asyik lupa je nak buat entry....
masa nie ada program kembara Utusan Malaysia ke PDK Labis.
Org suratkabo buat program bersama Ahli Parlimen bawa artis sekali...
sambil2 tu beramal la...

ramai gak la artis yang datang...
boleh dikatakan semuanya aku dapat amik gambar....
aku kan jurukamera yang cekap..hehehhe (sape lagi nak puji kan)
sambil2 tu aku pas la kamera kat anak2 buah aku utk amik gambo aku dengan artis lak....
hasilnya ada di bawah nie ye...
mana yg fofular aku dapat amik gambar berdua dengan mereka...
mana yg suam2 kuku tu aku tak amik gmbar dengan diorg pun...
hehehehe...berlagaks....






jom scroll ke bawah kalau nak tgk aku dengan artis popular....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


yang ni popular kan....
ada yang tak kenal ke?
ke buat2 tak kenal...ahakks...
ala...kalau betul ada yang kenal...nama dia kamal adli...
pelakon filem n drama...
mcm2 drama yg dia belakon...takkan aku nak sebut satu2 kot....
ada yang jeles lagi????



dengan Intan Ladyana

gambar ni mesti korang tak berapa nak jeles kan...sbb dia pompuan...
eh, walaupun dia pompuan dia popular jugak kan...
kat atas dah gambao dgn pakwe dia, kenala caverline gambao ngan awek dia lak...
masa aku gmbar dengan kamal adli tu siap tanye,
"intan tak marah ke?"
kamal jawab " eh tak le..."sambil tersenyum2....
nampak no mereka bercinta kan...hahahaha kantoi....



ni dengan shiela OIAM lak...(anak ND Lala)
suara dia mmg sedap wei....
bergetar getar....

eh..mana pulak gambar aku dengan mak dia nie???
his...terdelete lah nie... jap...aku donwload dulu....


ok..dah ada dah....
saje nak letak jugak gambar aku dengan mak sheila ni..
aku tak tau la nama dia...
masa aku nak amik gambar ngan dia ni aku dapat lagi amik gmbr dengan shila tau..
mak dia lak leh duk sebelah aku...so aku katala...
" cik,jom kita amik gambar?
dia kata.. "boleh jugak.."
aku dengan senyum2 sbb suka lalu berkata " tak dapat gambar dengan anak, dengan mak pun jadila..."
cik tu senyum je....
boleh pulak aku ckp mcm tu ek...nasib dia ok jer....hehehehe...
bila dah bergambar dia siap nak tengok gambar tu....




kat bawah lagi nie gambar beramai2 pulak...




ni masa diorg baru sampai...
terus nk amik gambar....
nasib jihan ni sproting...
gambar ni mmg gegar sbb org yg amik gmbr ni jeles dia tak dapat gambar...hehehe
tak ikhlas la tu..huhuhu..sori kakak yana....

ni masa kat dalam...
time tu la kat luar hujan lebat...
masa diorg smpai hujan tengah lebat...
kesian diorg kena hujan....
kat dalam gambar tu ada roslan shah,mak shila,zizi suria fm dan razali...
masa ni aku main suruh je org amikkan gambo guna kamera aku...
ntah sape yg aku suruh ek...lupa dah....
terima kasih la ye amikkan gambo...
siap suruh amik 2 kali....
lebih pulak kan...


ni masa diorg baru sampai...
lepas lari2 dalam hujan terus bersalam-salaman dengan peminta...ahaks..


dari kanan - syed ali, intan ladyana n shila abdul yg nyanyi lagu "MUNGINKAH"
bukan main mesra lagi diorg dengan kanak2 OKU kan...
yang si syed ali tu siap nak menitik air mata dia masa dukung adik tu...
budak2 OKU ni pun suka sangat masa ni sbb dapat jumpa artis...
diorg kenal tau artis2 nie...
lagi2 jihan miskin..semua org kenal dia...bangga la dia tu....


asyik gambar artis jek...
kali ni gambar VIP lak...
termasuk akula tu...aku kat ada menyelit kat situ...hehehehe
dari kanan- kak lasinom(bendahari PDK)
YB Chua Tee Yong (Ahli Parlimen Labis)
Datin Seri Noraini (pengerusi PDK merangkap Isteri ADUN Tenang merangkap akak aku)
hehehehe...tu pun nak bgtau ke?? eh..mesti la...
sebelahnya, Puan Seri Zuriani (akula tu)hehehehe pen. setiausaha
sebelah lagi, kak rahimah (AJK)


diorg duk kat meja VIP
aku diri je tau sbb menyibuk nak amik gambar...ahaks...

anak2 buah aku nak jugak bergambar dengan artis kan.
so, bila aku dapat je gambar dgn artis ni,aku akan panggil diorg bergambar pulak..
tengok...betapa baiknya aku...hikhikhik...







ni aku tak tau ape yg akak aku cakapkan dengan tengku khalidah nie....
minta datang lagi kot...hehehehe
best tu....




masa ni diorg dah nak balik...
nak g chaah pulak...
kat chaah diorg main futsal.....



eh..dah waktu balik la pulak....
tu jela yang sempat aku cite.....
bye....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang