Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

09 Julai 2010

bulan julai yang banyak makna....

saje letak gambar nie...
kenangan...


kenangan...baru kawen...
ikut rombongan g kelantan...



bulan nie kan, mcm2 perkara berlaku..... ada yang baik ada yang sentap....

orang kata biasa la tu kan...lumrah hidup la katakan...

tapi kalau berturut turut berlaku hilang jugak tahap kesabaran kita kan....

erm.... sebelum cite yang tak elok, aku nak cite yang best2 je dulu...

bulan julai nie, lan dah dapat pindah ke segamat... so, tak le aku jadi weekend wife lagi....

dan lan tak le perlu berulang alik JB-Labis tiap2 minggu lagi.... dia hanya perlu ulang alik labis-segamat jeee...taip-tiap hari.. eh, sama tak kos nye ek? tak kisah la, yang penting dia sentiasa disisi ku dan qaseh....

lan start tukar sini 6 julai 2010 (selasa).

qaseh pun sukala bila ayah dia selalu ada kat rumah...

ayah dia pun baru tau tahap kelasakan anak kesayangan dia tu... dia ingat selama nie senang aku jaga sorang2....hahahaha...

Dan sekarang aku kenala selalu masak... balik keje je masak..masak bila time balik keje...hehehehe...

barang dapur pun kenala selalu ada dalam peti ais ye.. kalau tak, ape yang nak dimasakkan...hahahaha...

aku mcm tak reti la pulak nak bercerita....nnt2 la...
sbnrnya, nak di ikutkan dah lama nak buat entry nie. tapi kerana tak reti nak becerita, tu yang lambat buat entry nie.... skrg nie pun tak reti lagi nak cite.. ape la aku nie....
dush..dush..dush... kat diri sendiri

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang