Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

06 Julai 2010

Majlis Perkahwinan Sahabatku

Kali ni saya nak bercerita tentang majlis perkahwinan kawan saya... Majlisnya pada 3 Julai 2010...
Majlis pernikahan pada 2 Julai 2010 jam 9.30 malam...

Nama Kawan saya tu...Maizatul Afni bte Yusof...



ni pelamin dia...
tema - silver


katil dan barang hantaran dia...


ini la afni...gambar sebelum bersiap...
mandi pun belum masa nie.
saje g umah dia tgk2 ape yg patut boleh ditolong...
hahahha..
padahal tak tolong ape pun... tolong menyibuk jee...

tangan dia yg dah berinai tu....
siap buat kat kedai lagi tu....



ni muka bila dah siap disolek...
muka sebelum jadi bini orang....
hahahaha..lepas ni abisla ko...

oh ye... afni ni kembar yee...
nama kembar dia Maizatul Akma...
Akma ni pun kawan saya jugak....
dia dah kawen dan ada sorang anak...


masa ni dah nikah dah...
afni menyarung cincin ke jari suami dia...

hah... gambar ni bukan suami dia tgh peluk dia tau...
suami dia th pakaikan rantai....
buat suspen jeekkk.. hehehehhe..
afni dapat cincin dengan rantai emas putih...






lepas dah siap nikah, diorg bergambar2 dengan keluarga...
pastu acara malam berinai pulak...

adala salin2 baju...
5 baju yg diorg akan pakai...
malam ni sempat pakai 2 baju jee sbb dah malam sangat...
takut pengantin penat...kang esk nak berarak..nak sanding lagi....


ini baju pertama dia...
songket merah....
merah sangat la mak ngah...
tapi cantik kan warna nie...


berposing la si pengantin ni diatas pelamin dia...
teringat masa i sanding dulu u ...
wah.... boleh tak ulang kembali???


utk malam saya sempat tengok satu baju je...
dah malam sangat....
qaseh saya tak bawa...tinggal kat umah kak ana..
masa saya balik, qaseh dah pun tido...




yang ni hari esk nya...
sebelum bersanding betul2... diaorg gasak bergambar salin2 baju lagi...
masa ni saya sampai tengah hari...
katanya ni baju sepanyol...
pastu ada tukar baju lagi...
saya tak tengok la sbb saya dah balik...
masa ni saya bawa qaseh dengan kak ana sekali...
qaseh suka main kat umah org sbb rumah org tu luas...
hehehehehe...



ok..ni baru betul2 punye sanding...
lambat betul masa dia sanding ni...
nak dekat pukul 3 ptg baru pengantin lelaki sampai...
aku tak kisah sbb aku dah tgk pengantin lelakinya...
kawan2 lain yg bising....hehehehe...


masa ni nak g makan beradap..
saya letak sikit2 je gambar dia...
yg lain2 ada kat facebook saya..
kalau nak tgk,sila la ke facebook saya...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang