Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

08 Disember 2010

Bertukar Wajah....!!!!!

Hari ni banyak keje sebenarnya....
Tapi kerana aku tak nak tension aku edit2 la blog aku nie....
Bagi tukar warna pulak...asyik pink je kan.....
Kali nie kita guna banyak kaler.... Funny je kan...hehehehe....

Takpe nak cite ari nie....
Jap lagi nak g hidupkan nyawa keta pesona...hehehe...
sian dia dah lama mati.....
Sejak dia mati aku bawa dia jalan labis je...nak g segamat pun tak berani...


Abg uda kita dah makin sembuh....
Korang teruskan doakan dia eh....
Dengan doa korang la dia sembuh tu.....
Terima kasih banyak2.......

Jumaat nie aku nak g putrajaya.....
Akak iparku akan naik pelamin....
Sebelum nie nikah je... Sabtu ni baru sanding...
Jemputla datang ye....Kat dewan putrajaya....
Ala...agak2 nampak meriah je kat sana nanti datang je....
(matikla kalau tak cukup makan....)


Nanti bila aku kat sana boleh la aku g melawat uda sekali....
Ada sesiapa nak kirim....hehehehe..........

k la....nak balik rehat.......letih den.....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang