Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

09 Disember 2010

Ketenangan Yang Ku cari....

Wah...Tajuk tak nak ngalah...hehehe
dah macam tajuk lagu.....

Sebenarnya aku rasa happy ari  nie....

Happy sebab aku dapat siapkan keje yang membuatkan aku pening selama nie....

Akhirnya berjaya jugakkk...

Pasni tinggal nak hantar je....

Salah ke betul ke belakang cerita... Yang penting aku hantar....

Hehehhehe...boleh mcm tu???

Harap2 lepas nie kepala aku tak pening lagi....

Bye...........


Sory ye.... lama tak letak gambar qaseh....

Minggu depan insyaallah aku akan masukkan gambar2 dia...

Biasala.... I kan buzy memanjang....

Qaseh i dah semakin membesar tau....

dah cun macam ibu dia....ahaskkssss........

Ops....esk hingga ari selasa aku cuti.....

Yabedabedoooooooooooooooo............

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang