Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

26 Disember 2010

Perang PRK N.05 Tenang

Disebabkan pilihanraya kecil DUN Tenang dah makin dekat, maka aku pun makin takde cuti la....
Hari2 kena keje beb........... tekak dah perit nie...aku tak boleh sakit bila perang dah makin dekat....

Ape2 pun aku harus hadapinya jugak...
So, sepanjang bulan 1 tahun depan aku akan terus bz....
Tak dapat la nak update blog....
Sesiapa yang menyinggah kat blog ni tq very much....
Tak de ape maklumat pun akt blog nie.....
cuma borak2 kosong je....

So, untuk akhiri entry yang akan lama terpapar ni,
aku harap kita sama2 doakan yang terbaik untuk PRK DUN Tenang nie...
Sokong la yang selayaknya......
Perjuangkan ape yang benar.....
TIMBANG betul2 keputusan anda.....


KEKALKAN KERUSI BARISAN NASIONAL.....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang