Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

04 Oktober 2011

7 bulan sudah!!!

Kandungan saya sudah berusia 7 bulan dah... Kejap je kan... saya pun mcm tak percaya je yang saya sudah hampir untuk mengeluarkan anak lagi...hehehehe....

Eh, tapikan kalau awak2 semua tgk perut saya awak2 pun tak percaya yang saya dah 7 bulan sbb perut saya tak nmpk besar pun... Tak nampak mcm orang mengandung pun... Nampak mcm org gemuk je...hehehehe.. Ye saya tau saya mmg gemuk.. tapi comell ye... Muka saya pun mengecil sejak mengadung yang kedua nie.. Takyah nak g kecik2kan muka dengan bayaran yang mahal...hahahaha... ko ado...???

Saya masih boleh memakai baju kurung lagi... hari ni pun saya tgh pakai baju kurung. Nampaknya baju-baju mengandung saya tak laku lagi untuk diguna pakai. Entah2 mmg tak perlu pakai kot...huhuhu....

Untuk bulan ke 7 ni saya akan discan dan dipaksa minum air gula.... yang scan tu saya suka sbb saya rindu nak tgk baby saya. Bab yang minum air gula tu mmg tak suka... Saya takde kencing manisla. buat apa nak suruh2 minum...hetchu....
Tu semua akan berlaku pada hari khamis nnt dan jumaat ni. saya jugak berharap yang berat badan saya ni akan naik sikit supaya nurse tak bising sbb berat saya asyik turun je... Rasanya saya akan dicucuk juga. Untuk mengadung yang kedua ni saya belum pernah diinjet lagi. katanya bila dah 7 bulan baru cucuk. huh...byk benda yang akan berlaku pada saya pada bulan ni...

Akhir kata, saya mengharapkan  awak2 semua mendoakan kesejahteraan saya ye.... Saya tak la sakit2 tp pinggang saya ni selalu buat saya sakit... saya tau tu mmg lumrah tp saya rasa mcm erm.... takpela..saya rasa orang yang mengandung pasti memahami... Nanti lepas saya dah dichek2 oleh nurse pada hari khamis ni saya cerita lagi ye... caucincau

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang