Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

14 Oktober 2011

Bangga dapat siapkan keje....

Pagi tadi mcm rasa lemau je... tak bersemangat langsung nak buat keje... tapi bila tau ada banyak kena yang nak kena siapkan dan hantar hari ni terus rasa bertenaga pulak... lagi pun pagi tadi dah pekena mee kari n milo ais...nasib baik mata tak mengantuk... Perut pun masih terasa kenyang lagi ni....

Minggu depan dah mula semua program perhubungan dan program pembangunan desa. Yang menjadi masalahnya semua aku yang kena buat... Dahla punggung aku ni asyik sengal je.. Jalan pun dah mcm senget2 jee... tapi takpela.. selagi aku terdaya aku buat la kan.... nama pun kena walaupun tak dapat pun gaji memangku nie...isk..isk..isk...

Eh, agak2nya pilihanraya bila ek? cubala cakap je tarikh PRU tu kan senang sikit kita ni nak ready. Ni sikit2 suruh hantar laporan yang sama... Pening kepala nak ejas benda yang sama je... Kalau boleh PRU tu biarla time aku takde..huhu... time aku cuti bersalin nnt kan... Lega pala hotak aku yg sentiasa berserabut nie...

Dah la makin hujung tahun makin banyak program. Masa perut aku tak bear dulu tak pulak suruh buat keje mcm2... Saje je tau menguji kemampuan ku yang lemah ni...huhuhu...

Tapi kan...kalau kita ni diberi tanggungjawab mesti kita kena pikul kan... Kalau akula..kalau diberikan tugas aku tak reti nak mengelak untuk buat. Kalau tak siap rasa risau je... Pastu aku ni tak suka gak nak menyusahkan orang lain.. Aku pelik kalau ada orang yang buat tak endah je dengan keje dia.. Entahla, lain orang lain ragamnya. Eh, tak nak cite pasal tu... Lepas ni aku akan bz buat keje dan program... Nampaknya hari Sabtu ahad aku pun akan terganggu... Nasib la kan... Lepas ni rehat la ko 2 bulan....hahahahaa....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang