Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

31 Oktober 2011

Dugaan datang berganda....

Aku nak update blog ni tp tak tau nak cite apa sedangkan banyak benda yang aku nak kongsikan...
Mcm susah nak mulakan mukadimah... Tp skrg ni mmg bnyk sangat perasaan yang aku rasa.. Rasa marah,sayu,sakit hati,sedih mcm2 la... Yang pasti semuanya yang negatif.

Tak sepatutnya perasaan2 negatif tu melanda diri aku yang lemah ni kan.... tapi apakan daya aku manusia biasa.. Walaupun nmpk aku diam je tp aku tak boleh nak terus pendam... Aku pun bukanla nak luahkan semuanya kat sini just nak kongsi2 cerita je.....

Aku tau masa mengandung ni mmg emosi berubah2... Aku rasa setakat ni aku berjaya buat diri aku bersabar dan tak mudah melenting. Aku banyak diamkan diri. Tapi bila aku diam makin sakit aku rasa. Sakit dia tak boleh nak kata... Walau apapun aku cuba tenangkan diri lagi...

Dugaan mmg selalu datang. Pandai2 kita la nak menghadapinya dengan cara yang mcm mana. Aku redha dengan semua tu dan aku cuba hadapinya dengan tenang. Aku tau tuhan sayangkan aku.... Bila aku bersabar rasa mudah je dugaan tu berlalu....


1 ulasan:

chemas berkata...

sekarang ni tgh mengandong ke?

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang