Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

17 Oktober 2011

Tengah Berusaha nak beli kamera

Susahla takde kamera ni... Di sebabkan takde kamerala blog aku ni penuh dengan perkataan je tanpa dihiasi dengan gambar-gambar yang menarik....

Nak amik gambar mengandung pun takde mood... Amik guna talipon mana cun kan... Dah mengandung ni muka mmg tak berapa nak ayu....isk..isk..isk...

Muka aku masih tak licin berseri macam dulu..huhuhu... Ni semua kerana pembawakan baby nie... Minta2la lepas bersalin muka aku kembali santik... hehehehe.... Sekarang ni pakai produk apa pun tak guna... sama je...
Takpe2... sabar.... lagi 2 bulan je....

Oh ye.. berkenaan dengan kamera tu aku mmg tgh berusaha untuk membeli kamera baru... Tgh nak mengumpul duit la nie... Bila takde kamera nak buat kerja  pun susah... Leceh la nak pinjam2 orang... Dah la sekarang ni keje aku sibuk buat program je...

Akan ku usahakan sampai dapat.... Yang dah rosak tu tak boleh nak dipertikaikan kenapa dia rosak kan... Mmg saje nak suruh aku beli baru tau.... Dapat yg murah pun jadila yang penting ado.... ye tak...hehehe tapi nak demand sikit.... Gambar mesti clear sbb tu la taknak guna kamera nset... huhuhu...

Okla, dah time balik nie... Nak balik masak... perut tgh lapar giler ni. Hari bz sesangat sampai tak sempat nak makan tengahari.... Sian baby tahan lapar....

Bye semua

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang