Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

04 September 2012

Makan2..

Hari ni ada 2 rumah yg buat marhaban... Bila dh marhaban tu mestila ada mkn....hahahaha... Aku mmg suka makan... Tp untuk hari ni aku kekenyangan sangat... Sebelum mkn marhaban lagi aku dh kenyang... Time2 ni la ade je benda yg boleh di makan... Rezeki jgn ditolak ye x...hehehe...

Sejak 2 menjak ni aku perasan yg aku mmg kuat mkn... Badan pun makin bulat... Masa puasa je la yg boleh kawal nafsu makan.... Bila time raya abis semua diet masa puasa tu.... Alahai... sape leh tolong ni....

Malas nak pk... Selagi boleh makan, makan je la kan....


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang