Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

10 Disember 2009

kesian qaseh

Minggu depan aku kena pergi kursus kat Melaka selama 3 hari. Kesian kat qaseh kena tinggal.
Aku tinggal kan dia dengan pengasuh dia.Nasib baik pengasuh dia sanggup dan tak kisah. Kalau x,mana la aku nak letak anak aku tu...
Time-time ujung tahun ni la pulak kena g kursus..Leceh betulla...
Tak suke tak suke......

Aku kursus 15-17/12/2009. Hari selasa sampai khamis. Nasib baik hari kerja..Tak la ganggu hari cuti kan... 18hb rasanya cuti awal muhamaram.Lebihla sikit dapat cuti...
Harap qaseh tak meragam la bila tido dengan orang lain pada waktu malam. Tapi rasanya pengasuh dia boleh handle dia kot...

Mesti aku rindu kat qaseh nanti. Yela,aku kan tak pernah lagi tinggalkan qaseh berhari-hari..
Tapi nama pun keje kan...Terpaksala.... Kesian anak ibu...
Qaseh kenala biasakan diri ditinggal-tinggalkan sbb lepas-lepas ni mesti banyak lagi kursus yang ibu kena pergi.. Kalau tak pergi kang kena berhenti keje lak...
Sabar je la kan....

Sayang Anak IBU....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang