Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

01 Disember 2009

Perkembangan Qaseh

Soryla lambat update tentang perkembangan qaseh...
Seperti yang diperkatakan dalam blog yang lepas, qaseh sudah pun dienjet dan ditimbang beratnya.
Berat qaseh dah mencecah 6.32kg.Huh semangat...Patutla makin tak larat nak dukung qaseh..Tinggi dia 60cm.Ukuran kepala dan dada 40cm.
Dan untuk pengetahuan......qaseh demam yeee selepas dienjet....dan yang bestnya....bukan qaseh sorang je yang demam,ibunya sekali demam panas...

Balik je dari klinik aku pergi keje...tak lama duk kat opis badan aku rasa sejuk jee...menggigil beb....
Aku keje separuh hari je...petang aku duk umah rehat kan badan dan tido...
Malam makin teruk demamnya...tido tak bukak kipas pun....aku ok la,tapi qaseh berpeluh-peluh...kesian dia... Kami tinggal berdua je kat umah...aku tak makan ape pun malam tu sebab tak larat nak bagun..nasib baik perut tak masuk angin.Qaseh pun baik jee..dia tak meragam pun...tapi badan dia memang panas.AKu dengan qaseh tido je la sampai ke pagi.
Alhamdulillah,berkat doa esknya kami berdua terus sehat.... Aku pun dah boleh pergi keje...qaseh duk la kat umah pengasuh...
Macam tak caya je kan aku demam sehari je...tapi tu la kenyataan... Aku pesan kat qaseh ' dik,kita tinggal berdua jee..ibu jaga adik,adik jaga ibu yee...' qaseh seolah memahami dan sebab tu la dia tak meragam...Susah senang aku biarla aku dengan anak aku...
IBU SAYANG QASEH....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang