Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

01 Disember 2009

SEDIH

aku tak tahula sama ada aku yang bersalah atau tak...
kenapa aku rasa bahagia sekejap je.. aku tak suka bila lan buat perangai. Seolah-olah mcm aku la penyebabnya. Kadang-kadang aku tak tau pun ape masalah dia,alih-alih je dia masam muka,tak cakap dengan aku. Aku tak fahamla..
Semalam tak pasal-pasal aku bersikap kurang ajar dengan dia. Aku dah masak dia tak makan pun... pagi tu sempatla kitaorang makan sama-sama.Bila tengahari aku makan sorang.Dia pulak tak makan sampai ke malam.... Aku tak suka nak gaduh dengan dia.Tapi.............
Aku ni ada perasaan.Aku bukan patung....Dia dah la jarang ada kat umah,bila dia ada tu tak boleh ke dia jaga perasaan aku.Apa kurangnya aku nie.......
Aku ada tanya kat dia yang aku ni tak cukup sempurna ke buat dia.Tapi dia bukan nak cakap ape2 pun... Dia diam jee...Bila aku tanye dia sayang aku ke tak,dia diam jugak...ape maksudnya tu....
aku tak tahu nak luahkan kat sape...aku tak tahan asyik nak pendam je semua ni...Aku ada terlepas cakap yang aku bosan mcm ni...aku tak tahula dia fikir ape, tapi yang nyata aku tak suka perangai dia... Aku rasa dia pun tahu yang dari dulu lagi aku tak suka perangai dia yang suka diam tu... DIAM tak boleh selesaikan masalah. Aku nak berbincang tapi dia tak layan... Salah ke aku ajak suami aku berbicara tentang hati???? Dia ingat bila dah kawen tak boleh nak rasa mcm bercinta ke??Tak boleh nak ucap SAYANG ke???
Aku tak tahu nak pikir ape lagi.... Sekarang aku serahkan semuanya pada takdir... Kalau panjang jodoh aku,kekalla aku dengan dia. Tapi,apa yang pasti aku memang SAYANG dan CINTA kan dia sampai bila-bila....Wang ringgit bukan la lambang kebahagiaan....
Minta maaf banyak-banyak....ni hanya luahan hati je... doakan yang terbaik untuk saya.


HARI JADI AKU DAH NAK DEKAT. tak taula dia ingat ke tak... Aku tak harap ape2 pun, Dia wish dan ucap sayang kat aku pun dah cukup dah...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang