Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

12 April 2013

Hari Hari Kerja

Korang kena kerja hari hari x macam aku....???

Mana yang kerja kerajaan nasib akan sama dengan aku la kot.. sape yg kerja swasta tu tak la kan... Waktu kerja dia mcm biasa la kan...

Lagi bape hari je nak pilihanraya kan... so, kenala kerja lebih masa... Ini semua utk negara tercinta.... ewaahh..

Yang aku ni sambil2 tgu hari piliharaya, aku tgu gak hari bersalin. Dah la due date aku lebih seminggu je dgn tarikh PRU. Due aku 13hb 5, pilihanraya 5hb 5. Katala aku bersalin awal, aje tak mengundila.... rugi 1 undi tau...

Hari2 kitaorg kena kerja sampai kol 12 mlm... Tapi ikut jadual la... cuma penyelia kena la hari2 kerja lebih masa... Nasibla kan...

Nak cite panjang2 tapi xde ideala... lain kali la eh....


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang