Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

30 November 2010

Alhamdulillah Abg Uda dah sedar dan semakin sihat...

Terima kasih la kerana korang mendoakan abg uda aku sehat....
Jasa baik korang tak dapat nak dibalas...hanya tuhan yang mampu membalasnya...


Keadaan abg uda aku dah semakin stabil dan dah sedar dah pun....
Dia dah bergerak...dah tak reti diam dah.... Mungkin dia tak selesa dan penat asyik baring je...
Yela, kalau kita baring je badan kita lagi lemah kan.... Mata dia dah buka dah...
Bila orang panggil dia buka mata....dia angkat2 tangan...
Dia pun dah boleh rasa geli bila org gelikan tapak kaki dia.....
Perubahan yang besarla...banyak pergerakan.... Tu menunjukkan yang dia makin sihat kan....

Aku mmg harap sangat dia sihat.... Aku kesian tengok kak ain aku tu....
Tido tak menentu...makan tak berselera....
Lepas ni boleh kurus kot dia.....hehehehe...

Lepas ni kalau keadaan dia makin ok bolehla dia pindah wad biasa...
Tak la kak ain aku duduk kat bilik menunggu lagi....
Bila kat wad biasa kita sentiasa boleh duduk dengan pesakit....
Erm....setakat tu je la yang aku tau perkembangan abg uda aku....
Aku harap sangat dia boleh sembuh seperti sedia kala....

Thanks ye korang......



Aku tak sangka ada jugak yang baca blog aku yang tak seberapa ni...
Yang jarang2 update nie...hehehehhe....
Bila tau ada orang baca, bersemangat sikit nak update blog ari-ari....
Walaupun aku tulis merapu takpe kan.....
K, setakat ni je dulu.....
Wassalam................

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang