Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

16 November 2010

Berjumpa dan bergambar dengan Dafi spa Q

Hai hai hai.....

Assalamualaikum.....
Jawab salam tu jgn tak jawab....

Huhuhu.....macam xcited je ari ni....
Bukan ape....cerita dah berlapuk baru nak masuk blog....
Lagi satu sbb xcited adalah kerana aku dah pandai edit gambo....
Giler r...mcm tak percaya jek.... sebelum ni ada entry ssg sangat nak edit gambo kan...
Ha...kat entry ni aku bagi tunjuk gambo yang aku dah edit...
Ala tak la edit2 sangat sbb gambar aku mmg dah cantek kan....hehehehe...
Aku ada tulis2 jek...tulis nama url aku....sbb tgk kat blog orang lain mesti ada benda tu...so, aku nak la juga...
Boleh gitu???

  Ehem...ehem...
Boleh tak letak gambar ni first sekali....
Giler glamor.... ada yang jeles tak aku bergambar dengan dafi spa Q?
Kalau jeles pun aku pedulik ape....
Hensem beb....

Lagi satu nmpk tak tulisan yang senget2 tu....
tu yang aku sibuk letak kat setiap gambar tu....
Saje je senget2 kan tu....bagi nmpk unik sikit...(apakah??)
 Manis senyumannya....
aku tak boleh puji banyak2...
Nanti abg sayang ku jeles lak....


 Hahahaha...
Ni dengan pompuan mana pulak aku sibuk bergambar ni...
glamor kah dia???
Lepas ni dia glamor la sbb dia dah bergambar dengan aku...hahahahaha...
Kalau nak tau ni adalah tunang si dafi tu...
Kejap je dah kantoi....
Aku pinjam tunang dia dgn izin la tadi tu ye....
jgn salah anggap....
Cun kan dia...nama dia aku lupa nak tanye....
Tahun depan diorg kawen...
aku dah jadi mcm wartawan lak...

Ala....nmpk kecil lak url aku dalam gambo ni....
takpe2....
Sebelum diorg import pengapit lain, aku dengan kak sha jadi pengapit dia dulu...
kahkahkah....
Sepadan kan diorg nie...
Aku jumpa mereka ni kat terengganu.....
Kat kedai peserta BEK yang aku kena praktikal...
Citer selanjutnya nnt eh....
Si dafi nie ada penggambaran kat resort ape ek..lupa lak...
Masa ni dia g jalan2 cari makan sbb dia punye shooting seminggu...
Kat sana ada nora danish,ada puteri sara...
Kitorg nak g tapi lecehla sbb naik bas kan...
Dia shooting drama 'PUTERA KATAK'
Akan ditayangkan di tv3 tak lama lagi....
Ceh...aku pulak siap promot kat sini...
Kalau aku tak bgtau pun korang ttp tengok citer tu nnt kan...
Tau dah....

Aku sebenarnya nak citer pasal aku kursus kat terengganu tapi nnt la eh...
Aku nak balik rehat la...nak jengok qaseh yang muka dah macam orang jepun tu...
hehehehe aku dah gunting rambut dia....
jeng...jeng...jeng....nntkan muka dia dalam entry yang berikutnya...
hahahahahaa....


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang