Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

08 November 2010

Susahnya nak edit2 gambar....

Adakah aku yang mmg banggggg atau benda ni mmg susah nak buat....
Geram tul la....baru la nak mencantik-cantikkan gambar tapi tak menjadi la....
Bila dah siap edit tak reti pulak macam mana nak masukkan dalam blog....
His...his..his...

Dah la blog aku ni dah lama tak de gambar.... Sian blog aku....
Tak berseri la blog tanpa gambar kan....
hehehehehhe...

POYO...

Tak kira nak juga letak gambar......
Gambar yang tak perlu nak diedit-edit pun.....
Mmg dah cantik buat ape nak edit ye tak....huhuhuhu...perasannyee

Macam ape ntah posing kat tangga.... Patutnya kena jaga pameran kat dataran....sempat pulak memosingkan muka...hehehehhe...Masa ni tak ramai orang lagi....tu yang tak malu tu....

Masa ni pulak kat Batu Anam...ada kursus Masakan untuk PM-PM.....
Aku kan suka menyibuk.....Tapi bagus gak g sana...meramaikan penyelia...hehehehhe

Ni masa jamuan lepas perasmian....
Aku takde sbb aku yg amik gambar....erm...

Tu je gambar yang nak tunjuk dulu....
Yang lain-lain nnt ye....





Diakhiri dengan gambar qaseh sayangku yang comel lote....
Bakal menggantikan ayah dia nnt....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang